Geschokt... verrast, en hoe zal ik het noemen...-DIA- schreef:Afgewezen schreef:Waarover?-DIA- schreef:bedrukt... en verontrust
Lees mijn 6755 posts en de reacties daarop sinds oktober 2008
Het zijn er nu al zo'n 'kleine 1000' meer...
Geschokt... verrast, en hoe zal ik het noemen...-DIA- schreef:Afgewezen schreef:Waarover?-DIA- schreef:bedrukt... en verontrust
640 is nog lang geen 1000-DIA- schreef:Geschokt... verrast, en hoe zal ik het noemen...-DIA- schreef:Afgewezen schreef:Waarover?-DIA- schreef:bedrukt... en verontrust
Het zijn er nu al zo'n 'kleine 1000' meer...
Herkenbaar...J.C. Philpot schreef:Mijn stemming is dat ik me vervreemd en niet thuis voel in deze maatschappij, en tussen medemensen. Ik zou me wel terug willen trekken, en als een kluizenaar willen leven...
En toch vraagt de Heere je om in deze wereld te zijn. Als iedereen zich terugtrekt wie kan er dan een licht laten schijnen?J.C. Philpot schreef:Mijn stemming is dat ik me vervreemd en niet thuis voel in deze maatschappij, en tussen medemensen. Ik zou me wel terug willen trekken, en als een kluizenaar willen leven...
J.C. Philpot schreef:Mijn stemming is dat ik me vervreemd en niet thuis voel in deze maatschappij, en tussen medemensen. Ik zou me wel terug willen trekken, en als een kluizenaar willen leven...
Hoe komt dat toch?Herman60 schreef:J.C. Philpot schreef:Mijn stemming is dat ik me vervreemd en niet thuis voel in deze maatschappij, en tussen medemensen. Ik zou me wel terug willen trekken, en als een kluizenaar willen leven...
Ik ben het hier helemaal mee eens, maar zoals Helma zegt is ook wel waar.
Maar ik voel me toch net eender als jou J.C.
henriët schreef:moe, brak en futloos
airco staat al klaarhuisman schreef:henriët schreef:moe, brak en futloos
Het wordt tijd voor echte lente, zonnetje, 22 graden, veel buiten zijn....daar knapt een mens van op.
Auto schreef:airco staat al klaarhuisman schreef:henriët schreef:moe, brak en futloos
Het wordt tijd voor echte lente, zonnetje, 22 graden, veel buiten zijn....daar knapt een mens van op.
Heb ik gedaan, dochter opgehaald. Was even lekker een frisse neus te halen.huisman schreef:Auto schreef:airco staat al klaarhuisman schreef:henriët schreef:moe, brak en futloos
Ga maar even buiten staan...dat is goed tegen oververhitting.
Herkenbaar Jet, en ja huisman... wat heb ik zin in voorjaar, zon en wat warmte....huisman schreef:henriët schreef:moe, brak en futloos