Met alleen tomatensoep ............ ik wil toch wel wat meer hoor. Of is je menulijst langer?Ichtus schreef:Als ik de prijzen bekijk, kook ik toch echt tien keer liever gewoon thuis.
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De soep van Ichthus is beroemd en fenomenaal!Lourens schreef:Met alleen tomatensoep ............ ik wil toch wel wat meer hoor. Of is je menulijst langer?Ichtus schreef:Als ik de prijzen bekijk, kook ik toch echt tien keer liever gewoon thuis.
Broodjes gebakken beenham met honing mosterdsaus en een heerlijk salade 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
zelfgebakken poffertjes
met een klontje roomboter en poedersuiker...
heeeerlijk
heeeerlijk
- Neeltje Jans
mmmm ik kom bij jou etenGabrielle schreef:zelfgebakken poffertjesmet een klontje roomboter en poedersuiker...
heeeerlijk
Neeltje Jans, moeder van 4
Het wordt hier een lekker broodje hamburger superspeciaal
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Op zaterdag eten wij patat!
Ons gezin groeide eerst, nu gaat het krimpen
Vanavond nog maar met 1 kind, dus ik heb verse tongetjes gehaald, die ik ga bakken. Daarbij krieltjes en veldsla met sliertjes biet erdoor.
Is ander topic, ik weet het, maar moeders, vinden jullie dat juist fijn, steeds minder te moeten inkopen en koken of baal je er eigenlijk van ?
Als een kind 1 x een avond ergens anders eet, is het wel fijn, dan kun je iets eten wat dat kind niet lust.
Maar gaat het dagen of weken duren, vind ik het toch een beetje .... moeilijk. Lege nest syndroom ?
Vanavond nog maar met 1 kind, dus ik heb verse tongetjes gehaald, die ik ga bakken. Daarbij krieltjes en veldsla met sliertjes biet erdoor.
Is ander topic, ik weet het, maar moeders, vinden jullie dat juist fijn, steeds minder te moeten inkopen en koken of baal je er eigenlijk van ?
Als een kind 1 x een avond ergens anders eet, is het wel fijn, dan kun je iets eten wat dat kind niet lust.
Maar gaat het dagen of weken duren, vind ik het toch een beetje .... moeilijk. Lege nest syndroom ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Hihi, ik ben blij dat ze bij mij vorlopig nog in het nest zittenMara schreef:Ons gezin groeide eerst, nu gaat het krimpen![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hier soep (door een rietje
)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hier ook een soepje, maar niet door een rietje.
Heerlijke nasi, genoeg voor 2 dagen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
gebakken tongetjes en gebakken ansjovisjes + patat en verder weet ik het nog niet. 
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Klinkt goed!albion schreef:gebakken tongetjes en gebakken ansjovisjes + patat en verder weet ik het nog niet.
~~Soli Deo Gloria~~
Stoofpotje (lekker lang laten pruttelen) + rijst