leuk!!Lassie schreef:linnen broek
jurkje
jurkje
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Licht er aan wat voor jurkjeshenriët schreef:leuk!!Lassie schreef:linnen broek
jurkje
jurkje

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Een moestuin

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een gehaktbal die ik vond in de koelkast. Lekker bij de lunch. 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
welk licht?Marnix schreef:Licht er aan wat voor jurkjeshenriët schreef:leuk!!Lassie schreef:linnen broek
jurkje
jurkje

wel ff aan je vrouw gevraagd of je die mee mocht nemen??Lourens schreef:Een gehaktbal die ik vond in de koelkast. Lekker bij de lunch.

Dat merk ik vanavond wel. En dan kan ik hem niet meer teruggeven.Lassie schreef:wel ff aan je vrouw gevraagd of je die mee mocht nemen??Lourens schreef:Een gehaktbal die ik vond in de koelkast. Lekker bij de lunch.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
die van mij heeft dat ook ooit 1 keer gedaan en heb hem even duidelijk gemaakt dat hij eerst moet vragen of hij dat mag pakken.(avond eten of iets dergelijks).Lourens schreef:Dat merk ik vanavond wel. En dan kan ik hem niet meer teruggeven.Lassie schreef:wel ff aan je vrouw gevraagd of je die mee mocht nemen??Lourens schreef:Een gehaktbal die ik vond in de koelkast. Lekker bij de lunch.

Vroeger gaven de mannen hun vrouwen huishoudgeld.
Tegenwoordig moeten ze zelfs om een kliekje op de knieën voor hun vrouw.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
uhm ze kunnen ook zelf naar de supermarkt gaan daar gehakt kopen en braden. Maar daar zijn ze te lui voor.refo schreef:![]()

- MarthaMartha
refo schreef:![]()

tijden veranderen...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zugt.... sorry, was niet wakkerhelma schreef:welk licht?Marnix schreef:Licht er aan wat voor jurkjeshenriët schreef:leuk!!Lassie schreef:linnen broek
jurkje
jurkje

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik zorg altijd dat ik geen kliekjes hebrefo schreef:![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
De man is toch de baas in huis?Lassie schreef:die van mij heeft dat ook ooit 1 keer gedaan en heb hem even duidelijk gemaakt dat hij eerst moet vragen of hij dat mag pakken.(avond eten of iets dergelijks).Lourens schreef:Dat merk ik vanavond wel. En dan kan ik hem niet meer teruggeven.Lassie schreef:wel ff aan je vrouw gevraagd of je die mee mocht nemen??Lourens schreef:Een gehaktbal die ik vond in de koelkast. Lekker bij de lunch.

Gewoon een keertje opkomen voor mijzelf. (haha, maar het gaat prima met ons overleg verder hoor)
En een enkele gehaktbal redt het niet bij ons als avondeten met die hongerige wolven als ze thuis komen.