maar 4 a 5 dagen vind ik wel genoeg.
Er is overal een tijd van.
Het is hopelijk nu een tijd van rust en bezinning en een nieuwe opstart.

Dank je. Het is een mooie camping. La Bonne Source. Slechte 4g dus dat is ook mooi meegenomen. Jammer wel dat volgende week veel mensen al weg zijn. Worden dan prive voorzieningen.merel schreef:Heerlijk!! Fijne vakantie!Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Ach, je bent er lekker tussenuit met zn allen. Dat is al genieten!Zeeuw schreef:Dank je. Het is een mooie camping. La Bonne Source. Slechte 4g dus dat is ook mooi meegenomen. Jammer wel dat volgende week veel mensen al weg zijn. Worden dan prive voorzieningen.merel schreef:Heerlijk!! Fijne vakantie!Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Moest even zoeken. Het ligt bij Eindhoven.Mannetje schreef:Vandaag naar Dierenrijk geweest. Leuke dierentuin, niet te groot.
Hoe gaat het met de overlast van de kermis, DIA? Valt het nog een beetje mee?-DIA- schreef:Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
De gemeente Rijssen-Holten is volgens mij aardig streng in haar evenementenbeleid. https://geluidnieuws.nl/home/organisati ... en-holten/Hendrikus schreef:Hoe gaat het met de overlast van de kermis, DIA? Valt het nog een beetje mee?-DIA- schreef:Het is vandaag stil, en de komende weken ook. Alle huishoudelijke hulpen, alle hulverleners, en iedereen is op vakantie.... En dan zit je alleen... Ongestoord, dan kun je eens wat tot rust komen, als dat vergunt wordt, maar dat zou ook een wel een groot wonder zijn. Er is een Daverende Kermis aangekondigd, voor mijn woning, waar de auto's voor de tijd van de kermis zelfs niet op hun plaats mogen blijven staan. Maakt plaats voor de IJdelheidskermis! Daar moet alles voor wijken. Als de auto's niet meegesleurd worden door de grote waterstromen, dan wel door de IJdelheidskermis.
Ik woon er niet tegenover, dus ervaar het niet de hele dag, maar bij een ommetje 's avonds is het geluidsnivo van de muziek mij hard meegevallen. Dat werd ruim overstemd door de gillende bakvissen in een 40 meter hoge boosterDe geluidsnorm die opgelegd wordt ligt tussen de 65 dB(A) en 85 dB(A). Het uitgangspunt is dat er maatwerk toegepast wordt. Het geluidsniveau kan vergund worden met een maximum van 85 dB(A), maar als bijv. 65 dB(A) volstaat, dan wordt dit vergund.
Mijn moeder wel, is niet gevaccineerd. Die gaat 4 weken, waarvan 2 in quarantaine.Bertiel schreef:Superfijn Helma dat het weer gaat.
Moet je nog in quarantaine?