Bedoel je nou een rijdende meeting?Tiberius schreef:Genoeg tijd om een meeting te organiseren.jvdg schreef:Ik krijg na 7 maanden eindelijk mijn rijbewijs weer!![]()
Al is het maar voor 5 jaar.

Een soort puzzletocht?
Bedoel je nou een rijdende meeting?Tiberius schreef:Genoeg tijd om een meeting te organiseren.jvdg schreef:Ik krijg na 7 maanden eindelijk mijn rijbewijs weer!![]()
Al is het maar voor 5 jaar.
waar? waar? waar?Zita schreef:een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kiloIk hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.
Overigens zouden instanties die boeken per kilo of per meter verkopen verboden moeten worden. Het getuigt van enorm disrespect voor het boek.
hebbert...............MarthaMartha schreef:waar? waar? waar?Zita schreef:een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kiloIk hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.
Overigens zouden instanties die boeken per kilo of per meter verkopen verboden moeten worden. Het getuigt van enorm disrespect voor het boek.
ik ben ook wel erg bebieuwd....MarthaMartha schreef:waar? waar? waar?Zita schreef:een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kiloIk hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.
't Is de PiekFijn in Rotterdam Alexander, vlakbij het station. Alle mooie boeken er nu wel weg, dus ik kan geheel belangeloos de locatie verklappen.JolandaOudshoorn schreef:ik ben ook wel erg bebieuwd....MarthaMartha schreef:waar? waar? waar?Zita schreef:een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kiloIk hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.
Overigens zouden instanties die boeken per kilo of per meter verkopen verboden moeten worden. Het getuigt van enorm disrespect voor het boek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acht Terdege's gebundeld?MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
vanavond met een mok koffie op de bank... ik heb er nu al zin in...
MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
Een heeeeeeeeeeele leuke, zoiets koop je (meestal) maar 1 keer....vogeltje schreef:MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
Heerlijk. Geniet ervan!
Welk tijdschrift heeft zooooooveel pagina's?
ahzo bloemstukken, tips voor recepties enz?MarthaMartha schreef:Een heeeeeeeeeeele leuke, zoiets koop je (meestal) maar 1 keer....vogeltje schreef:MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
Heerlijk. Geniet ervan!
Welk tijdschrift heeft zooooooveel pagina's?![]()
bomvol mode, kapsels, locaties, tips, schoenen, etc
MarthaMartha schreef:Een heeeeeeeeeeele leuke, zoiets koop je (meestal) maar 1 keer....vogeltje schreef:MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
Heerlijk. Geniet ervan!
Is dat er eentje waar van ik er ook zo´n 4 heb liggen?MarthaMartha schreef:Een heeeeeeeeeeele leuke, zoiets koop je (meestal) maar 1 keer....vogeltje schreef:MarthaMartha schreef:een mega-dik tijdschrift..... 400 bladzijden ongeveer...
Heerlijk. Geniet ervan!