mee eens... alleen: het is een meisje denk ik, want hij heeft het over 'haar' appelwangetjes...JolandaOudshoorn schreef:...ik vind dat Ander een werkelijk schattige avatar heeft? Wat een snoepje van een ventje!!!
Wist je dat ...[7]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat ...[7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik nu ga slapen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
't Is een ze...JolandaOudshoorn schreef:...ik vind dat Ander een werkelijk schattige avatar heeft? Wat een snoepje van een ventje!!!
En 't leukste van alles: ze schijnt op mij te lijken!!

oopsAnder schreef:'t Is een ze...JolandaOudshoorn schreef:...ik vind dat Ander een werkelijk schattige avatar heeft? Wat een snoepje van een ventje!!!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
...de W&D-dag (zaterdag) echt heel gezellig was
...we als gezin op en top genoten hebben van een concert in Bunschoten (NPV)...'t was echt prachtig!
...er voor vandaag weer veel te doen staat (maar ik eerst ff ga RFén)
...ik iedereen een super leuke, gezellige en goede dag wens! (met, hopelijk, mooi weer)
...we als gezin op en top genoten hebben van een concert in Bunschoten (NPV)...'t was echt prachtig!
...er voor vandaag weer veel te doen staat (maar ik eerst ff ga RFén)
...ik iedereen een super leuke, gezellige en goede dag wens! (met, hopelijk, mooi weer)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
ikke nu heel erg zenuwachtig ben 

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
.....er nu via de RO naar zit te luisteren?Wilma van den Berg schreef: ...we als gezin op en top genoten hebben van een concert in Bunschoten (NPV)...'t was echt prachtig!
.....en het idd heel erg mooi is/was...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
...ik vanmiddag heerlijk even ben wezen winkelen
...en in een keer geslaagd ben (ook al ging het een sneller dan het ander)
...er hier nu een mooi paar zwarte schoenen staan met een leren zwarte tas (groot) en een heel stel andere boodschappen
...ik eigenlijk nog weinig zó snel gewinkeld heb
...maar het toch ontzettend leuk was
...en we ondanks alles op tijd gegeten hebben
...ik helemaal blij ben en hoop dat jullie dat ook zijn
...een ieder een goede avond gewenst!
...en in een keer geslaagd ben (ook al ging het een sneller dan het ander)
...er hier nu een mooi paar zwarte schoenen staan met een leren zwarte tas (groot) en een heel stel andere boodschappen
...ik eigenlijk nog weinig zó snel gewinkeld heb
...maar het toch ontzettend leuk was
...en we ondanks alles op tijd gegeten hebben
...ik helemaal blij ben en hoop dat jullie dat ook zijn
...een ieder een goede avond gewenst!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
................juud en iikee nu aan 2 weken stage lopen......
maare.........dat dat best wel vermoeiend is voor ons..............
.............mare..........dat we het wel een erg leuk vinden...........en daar mischien later gaan werken.................

maare.........dat dat best wel vermoeiend is voor ons..............

Door haar appelwangetjes?[/quote]albion schreef:wat een lieverd, ik denk gelijk aan de tekeningen van w.g. v.d.hulst boekjes
ja en die mooie grote ronde blauwe ogen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
eigen dunkAnder schreef:'t Is een ze...JolandaOudshoorn schreef:...ik vind dat Ander een werkelijk schattige avatar heeft? Wat een snoepje van een ventje!!!

- monique
dat ik vandaag heb stage gelopen
dat ik om 3 uur moest stoppen en dat ik tegen de begelijdster zei ik wil nog wel even blijven
dat ik een uurtje langer ben gebleven
dat er een vrouw een hypo kreeg dat is een tekort aan suiker
dat ik meteen iemand erbij geroepen heb en ze haar een snoepje hebben gegeven en met dr hebben gepraat nu gaat het wel weer
dat ik nu echt realiseer dat de zorg ook mindere kanten heeft want jje schrikt wel
maar dat ik dit later echt wil doen want die oude mensjes zijn zo lief ze kunnen ook wel zeuren
ik zeg altijd:die mensen zijn zo oud laat ze de laatste dagen van hun leven een beetje mooi door het leven gaan mischien klinkt het raar maar zo denk ik dat

dat ik om 3 uur moest stoppen en dat ik tegen de begelijdster zei ik wil nog wel even blijven
dat ik een uurtje langer ben gebleven
dat er een vrouw een hypo kreeg dat is een tekort aan suiker
dat ik meteen iemand erbij geroepen heb en ze haar een snoepje hebben gegeven en met dr hebben gepraat nu gaat het wel weer
dat ik nu echt realiseer dat de zorg ook mindere kanten heeft want jje schrikt wel
maar dat ik dit later echt wil doen want die oude mensjes zijn zo lief ze kunnen ook wel zeuren
ik zeg altijd:die mensen zijn zo oud laat ze de laatste dagen van hun leven een beetje mooi door het leven gaan mischien klinkt het raar maar zo denk ik dat

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
....er op rf alleen maar geleuterd is vandaag?

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Daar maak ik me ook zorgen over, ja.Gian schreef:....er op rf alleen maar geleuterd is vandaag?
Het forum verwordt in toenemende mate helaas tot leuterforum, wat steeds verder wegdrijft van de doelstelling om "enerzijds te komen tot een beter begrip van de Gereformeerde Gezindte zelf en anderzijds sterker te staan in de vraagstukken op het grensvlak van de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen."
Bij dezen dan ook een oproep om het leutergehalte enigszins terug te dringen en wat meer bij te dragen aan de serieuze topics.
Deze oproep geldt zowel de actieve posters als de inactieve posters (meelezers).
Het argument, dat forummers theologisch/dogmatisch niet voldoende onderlegd zijn, en zich moeten beperken tot geleuter om zich niet volstrekt belachelijk te maken wil ik bij voorbaat van tafel vegen. Want we maken allen deel uit van de Gereformeerde Gezindte en die vraagstukken raken ons allen.
- JolandaOudshoorn
Ik heb aan je verzoek voldaan, zie het nieuwe topic.Tiberius schreef:Daar maak ik me ook zorgen over, ja.Gian schreef:....er op rf alleen maar geleuterd is vandaag?
Het forum verwordt in toenemende mate helaas tot leuterforum, wat steeds verder wegdrijft van de doelstelling om "enerzijds te komen tot een beter begrip van de Gereformeerde Gezindte zelf en anderzijds sterker te staan in de vraagstukken op het grensvlak van de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen."
Bij dezen dan ook een oproep om het leutergehalte enigszins terug te dringen en wat meer bij te dragen aan de serieuze topics.
Deze oproep geldt zowel de actieve posters als de inactieve posters (meelezers).
Het argument, dat forummers theologisch/dogmatisch niet voldoende onderlegd zijn, en zich moeten beperken tot geleuter om zich niet volstrekt belachelijk te maken wil ik bij voorbaat van tafel vegen. Want we maken allen deel uit van de Gereformeerde Gezindte en die vraagstukken raken ons allen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft