Stop je de geboortekaartjes in een rouwenvelop, dan bezorgen ze 'm wel!Schemerlichtje schreef:We wachten maar gewoon afKatharina van Bora schreef:Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????henriët schreef:We wachten t af. Hoop ik niet.. want dan staakt de tnt...
Kinderpraat
-
Re: Kinderpraat
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Rare opmerkingEvangelist schreef:Stop je de geboortekaartjes in een rouwenvelop, dan bezorgen ze 'm wel!Schemerlichtje schreef:We wachten maar gewoon afKatharina van Bora schreef:Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????

-
Ik bedoelde er niets vervelends mee: ik kan me voorstellen dat je dolgraag alle kaartjes op tijd bezorgd wil hebben, m.n. ook voor het kraambezoek. Als je dan een "list" moet gebruiken om de TNT zover te krijgen, nou ja, dan moet dat maar.haaf schreef:Rare opmerkingEvangelist schreef:Stop je de geboortekaartjes in een rouwenvelop, dan bezorgen ze 'm wel!Schemerlichtje schreef:We wachten maar gewoon afKatharina van Bora schreef:Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
vind ik niet, is ook een vorm van liegen, en een rouw envelop gaat mij duidelijk te ver.
We hebben tegenwoordig email, en t kaartje komt dan wel hoor.
Natuurlijk is dat jammer dat het dan later is, maar daar doe je toch niks aan.
We hebben tegenwoordig email, en t kaartje komt dan wel hoor.
Natuurlijk is dat jammer dat het dan later is, maar daar doe je toch niks aan.
Misselijke posting.Evangelist schreef:Stop je de geboortekaartjes in een rouwenvelop, dan bezorgen ze 'm wel!Schemerlichtje schreef:We wachten maar gewoon afKatharina van Bora schreef:Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????henriët schreef:We wachten t af. Hoop ik niet.. want dan staakt de tnt...
Kun je dit in gemoede verantwoorden?
Ben jij je wel bewust van de betekenis van je nick name?
om maar weer terug te keren naar de topictitel...
Gister zei ik tegen de kleintjes: Het is zo koud; we doen lekker wat warms op brood.
Begint er één te juichen: já; gesmolten Bitterballen.
???
Bleek het om ragout te gaan.....
Gister zei ik tegen de kleintjes: Het is zo koud; we doen lekker wat warms op brood.
???
helma schreef:om maar weer terug te keren naar de topictitel...
???

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bij het naar bed gaan zei Pa: haal de kinderbijbel maar.
Vraagt m'n dochter van 9: De Herziene?
Schitterend, kun je nagaan hoeveel jullie er over gehad hebben, (niet negatief bedoeld)helma schreef:Bij het naar bed gaan zei Pa: haal de kinderbijbel maar.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
we hadden net gister onze nieuwe Bijbels binnen; dus het was allemaal vrij actueel ja.Mariavt schreef:Schitterend, kun je nagaan hoeveel jullie er over gehad hebben, (niet negatief bedoeld)helma schreef:Bij het naar bed gaan zei Pa: haal de kinderbijbel maar.
Dochter (3) gaat 's morgens vroeg naar de badkamer. Ik hoor haar aan de weegschaal trekken. Even later komt ze opgetogen de slaapkamer binnen. 'Papa, ik heb geweegt, het is 6 graden!'
Nee, dat vind ik niet normaal, en zo n list absoluut niet kunnen.Evangelist schreef: Ik bedoelde er niets vervelends mee: ik kan me voorstellen dat je dolgraag alle kaartjes op tijd bezorgd wil hebben, m.n. ook voor het kraambezoek. Als je dan een "list" moet gebruiken om de TNT zover te krijgen, nou ja, dan moet dat maar.
Dan maar geen bezoek.
Vorige week een dorp verderop, een moeder na 2 dagen haar kindje ( 3e keer) verloren.
Dan laat je het wel om zelfs maar te denken aan zulke rare 'listen'.
Daarnaast vind ik het ook gewoonweg niet kunnen.
Dank aan de Heere uiten op je kaartje en dan zo ermee omgaan. Nee!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ander schreef:Dochter (3) gaat 's morgens vroeg naar de badkamer. Ik hoor haar aan de weegschaal trekken. Even later komt ze opgetogen de slaapkamer binnen. 'Papa, ik heb geweegt, het is 6 graden!'
Lief!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Toch vinden we het wel tijd worden dat de post eens opschiet. Het is nu al 13 dagen geleden dat ze gepost zijn, en we moeten hem nog krijgen.henriët schreef:Nee, dat vind ik niet normaal, en zo n list absoluut niet kunnen.Evangelist schreef: Ik bedoelde er niets vervelends mee: ik kan me voorstellen dat je dolgraag alle kaartjes op tijd bezorgd wil hebben, m.n. ook voor het kraambezoek. Als je dan een "list" moet gebruiken om de TNT zover te krijgen, nou ja, dan moet dat maar.
Dan maar geen bezoek.
Vorige week een dorp verderop, een moeder na 2 dagen haar kindje ( 3e keer) verloren.
Dan laat je het wel om zelfs maar te denken aan zulke rare 'listen'.
Daarnaast vind ik het ook gewoonweg niet kunnen.
Dank aan de Heere uiten op je kaartje en dan zo ermee omgaan. Nee!

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck