Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Ik wist niet eens dat dat bestond. Zit er nu ook wel over na te denken
Ik print ze altijd zelf uit, wel zo makkelijk.
Ik haal mijn postzegels altijd van de ontvangen kaarten af. En als ik dan een kaart moet sturen plak ik ze er met pritt weer op. Mensen zeuren altijd wel dat ze een brief van PostNl krijgen door mijn post. Maar daar heb ik toch geen last van dan. Lekker makkelijk hoor. Heb er nog tientallen liggen!
-
- Verbannen
Dan kun je net zo goed geen postzegels plakken.Simon0612 schreef:Ik haal mijn postzegels altijd van de ontvangen kaarten af. En als ik dan een kaart moet sturen plak ik ze er met pritt weer op. Mensen zeuren altijd wel dat ze een brief van PostNl krijgen door mijn post. Maar daar heb ik toch geen last van dan. Lekker makkelijk hoor. Heb er nog tientallen liggen!

Diefstal
Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
-
Waarom zou jij er niet voor gaan betalen? Je laat de ander de kosten opdraaien, voor iets wat je zelf stuurt.Simon0612 schreef:Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
Ze mogen blij zijn dat ze nog een kaart krijgen. Dan moeten ze het maar voor lief nemen. Ben een zuunige Zeeuw.Geytenbeekje schreef:Waarom zou jij er niet voor gaan betalen? Je laat de ander de kosten opdraaien, voor iets wat je zelf stuurt.Simon0612 schreef:Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
Wist ik veel dat men hier serieus op ging reageren. Dit is natuurlijk een grapje.

Op deze manier is het draadje zelf een grote ergernis.
Ik vraag het mij af of het een grapje is. Tenenkrommend.Simon0612 schreef:Ze mogen blij zijn dat ze nog een kaart krijgen. Dan moeten ze het maar voor lief nemen. Ben een zuunige Zeeuw.Geytenbeekje schreef:Waarom zou jij er niet voor gaan betalen? Je laat de ander de kosten opdraaien, voor iets wat je zelf stuurt.Simon0612 schreef:Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
Wist ik veel dat men hier serieus op ging reageren. Dit is natuurlijk een grapje.![]()
Dat had ik ook, maar ook als grapje is het tenenkrommend.
Ik had een keer online een postzegel gekocht. Tenminste dat was het idee. Kreeg ik een code door en die moest ik op de brief schrijven.

Het is druk bij de pakketpost, ik had iets besteld wat ik vandaag nodig had. Zou ook echt op tijd geleverd kunnen worden maar ze laten m'n pakketje gewoon staan op het distributiecentrum
dat is wat de app tenminste aangeeft, echt zo jammer. Komt in deze uithoek regelmatig voor, met name bij grote pakketten.

Ik meen dat ik de afgelopen 10 jaar 0 kaarten verstuurd hebmerel schreef: Ik vraag het mij af of het een grapje is. Tenenkrommend.

Vroeger haalde ik postzegels van kaarten af, droogde die en die gingen in mijn postzegelalbum. Tik van toen ik kind was, als iemand anders ze er niet uitgehaald heeft zitten ze er exact allemaal nog in en is er al 20 jaar niets in of uitgegaan.

Wel fijn dat ik jou zover heb gekregen dat je nu kromme tenen hebt, past dat wel in de schoen?DDD schreef:Dat had ik ook, maar ook als grapje is het tenenkrommend.