Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Fijn! Alle reden tot dankbaarheid!
Hoe snel kleine meisjes groot worden en zij hun vleugels gaan uitslaan.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wist je dat dat ook wel voor jongetjes geldt? Dat is wetenschappelijk bewezen!Orchidee schreef:Hoe snel kleine meisjes groot worden en zij hun vleugels gaan uitslaan.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«

Meisjes zijn trouwens wel vaker en vroeger volwassen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ben ik blij dat ik vooral jongens heb. 

Vreselijk nieuws weer. Dat er zelfs al kinderen van ongeveer 3 worden ingezet.Orchidee schreef:http://www.sdok.nl/nieuws/vijf-christen ... n-potiskum
Aan de verbijsterende werkelijkheid van kerkpolitiek handelen...... 

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Explain....of per PBLuther schreef:Aan de verbijsterende werkelijkheid van kerkpolitiek handelen......
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Waarom?Luther schreef:Aan de verbijsterende werkelijkheid van kerkpolitiek handelen......
Wij moeten de Waarheid niet onder de knie hebben. Maar de Waarheid moet ons op de knieën des harten brengen.
-
Tsja Luther, je zal nu moeten uitleggen wat je bedoelt 

Ik ben ook benieuwd...
(De nieuwe rage: Luther om uitleg vragen.)
(De nieuwe rage: Luther om uitleg vragen.)
- Niet meer zo actief -
wat is überhaupt kerkpolitiek?
Aan mijn schoonvader tijdens zijn laatste levensfase. Wat is de mens... Erg intensief allemaal.
Laatst gewijzigd door helma op 07 jul 2015, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterkte @Helma, altijd heel aangrijpend!