Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Dat is knap onfatsoenlijk.
Dat leest Auto niet meer...refo schreef:Dat is knap onfatsoenlijk.

...ik wat minder prettige gevoelens heb bij heel het Gaza gebeuren...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Voor mij is het heel vreemd. Een kleine 10 dagen geleden liep ik nog daar over de vlakte (15km van de Gazastrook) en was het nog zo vredig dat ik er wel had willen blijven.henriët schreef:...ik wat minder prettige gevoelens heb bij heel het Gaza gebeuren...
En al die mensen die ik toen ontmoet en gesproken heb, zij leven nu letterlijk onder vuur.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wist je dat de operatie Wolkkolom heet?
Uit Exodus.
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/t ... fault.aspx
Uit Exodus.
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/t ... fault.aspx
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
... de vermoedelijke moordenaar van Marianne Vaatstra EINDELIJK is opgepakt? Ik hoorde vanmorgen haar vader op de radio. Ik kreeg een brok in mijn keel, toen ik hoorde hoe "blij" deze man was. Was zal er door die ouders heen zijn gegaan?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik verbaasde me over de foto in Puntuit met allerlei jongens in vrouwenkostuum. Ik ben benieuwd of ze een foto van een vriendinnengroep in lange broek geplaatst zouden hebben....
- MarthaMartha
... ik na tien jaar jongensclub geven heb aangegeven per 1 januari te willen stoppen
... dit maandenlang een lekker gevoel was
... ik er nu toch buikpijn van krijg, wat zal ik ze missen....
...
... dit maandenlang een lekker gevoel was
... ik er nu toch buikpijn van krijg, wat zal ik ze missen....
...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- jakobmarin
.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter... 

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Dat zag er toch ook niet uit...helma schreef:Ik verbaasde me over de foto in Puntuit met allerlei jongens in vrouwenkostuum. Ik ben benieuwd of ze een foto van een vriendinnengroep in lange broek geplaatst zouden hebben....
jakobmarin schreef:.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter...

Hoezo? Had ze de hoofdkraan van het water dichtgedraaid?jakobmarin schreef:.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter...
Ik denk dat ze daar nog te jong voor is.Tiberius schreef:Hoezo? Had ze de hoofdkraan van het water dichtgedraaid?jakobmarin schreef:.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter...

- jakobmarin
Tiberius schreef:Hoezo? Had ze de hoofdkraan van het water dichtgedraaid?jakobmarin schreef:.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter...

Nee, ze heeft zo'n beetje alles roze, en deze lagen bovenop de stapel, vandaar
- jakobmarin
Inderdaad, ze is 8, en zie ze nog niet zo gauw in de kruipruimte duikenMara schreef:Ik denk dat ze daar nog te jong voor is.Tiberius schreef:Hoezo? Had ze de hoofdkraan van het water dichtgedraaid?jakobmarin schreef:.. ik me vanmorgen gedoucht heb met een roze washand en handdoek? Tja, dat je heb je met een 'roze' dochter...