Lourens schreef:Van mijn dochters die er vandaag zo feestelijk en mooi uitzien.

Fijne dag samen met vrouw en gezin!!!
Lourens schreef:Van mijn dochters die er vandaag zo feestelijk en mooi uitzien.
helma schreef:Lourens schreef:Van mijn dochters die er vandaag zo feestelijk en mooi uitzien.![]()
Sluit ik me van harte bij aan.helma schreef:Lourens schreef:Van mijn dochters die er vandaag zo feestelijk en mooi uitzien.![]()
Ik ook, zo bijzonder als je kind trouwt.......jvdg schreef:Sluit ik me van harte bij aan.helma schreef:Lourens schreef:Van mijn dochters die er vandaag zo feestelijk en mooi uitzien.![]()
Ik had het al gedaan, maar bij dezen nogmaals van harte gefeliciteerd!MarthaMartha schreef:dan doe ik mee!vlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....![]()
Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....![]()
Wij verwachten - als alles goed mag gaan - in maart een kleintje!
Wie/wat bedoel je nu? 12 weken kun je het toch wel vertellen?refo schreef:Wat ik me wel afvraag:
september 2010 - mei 2011 is omvat negen maanden. Waarom zo snel aan de grote klok hangen?
oost west....Mara schreef:Kind kwam uit schoolkamp, het was super mamma !
Maar..... ik ben zoooo blij dat ik weer thuis ben.
Hij ligt nu op de bank te pitten, is veel slaap tekort gekomen![]()
Thuis is ook niet alles......MarthaMartha schreef:oost west....Mara schreef:Kind kwam uit schoolkamp, het was super mamma !
Maar..... ik ben zoooo blij dat ik weer thuis ben.
Hij ligt nu op de bank te pitten, is veel slaap tekort gekomen![]()