Wat ben jij weer heerlijk optimistisch... alleen vergeet je de zelfgebakken koekje nogjvdg schreef:Als jij je nou beperkt tot de kamer, de kleintjes traint op hun eigen verblijven, je gade inleidt in de geheimen van het huishouden, dan krijg je zeeen van tijd.JolandaOudshoorn schreef:ik ook, maar bij mij is het meervoudhmprff schreef:kamer opruimen![]()
Resteert slechts: Wassen, strijken, boenen, zemen, zuigen, afwassen, boodschappen, regelen, administratie, school, kerkewerk, kleding kopen en nog wat onbenullige dingen, zoals stoffen, sokken stoppen, hulp bij schoolwerk en leren psalm en catechismus.
Dus valt het alles wel mee!
Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ben hier aan het opruimen.
Bijna een clean-desk. Dat is jaren geleden.
Bijna een clean-desk. Dat is jaren geleden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
werken
vanavond winkelen met demo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gezellig, echt iets om naar uit te kijken toch!MarthaMartha schreef:werken
- JolandaOudshoorn
ze zou dan ook haar huishouden, samen met demo kunnen doen en zo op tijd voor de meeting zijnaritha schreef:Gezellig, echt iets om naar uit te kijken toch!MarthaMartha schreef:werken
Ik weet, mijn Verlosser leeft
dit keer is het winkelen super belangrijk!!!JolandaOudshoorn schreef:ze zou dan ook haar huishouden, samen met demo kunnen doen en zo op tijd voor de meeting zijnaritha schreef:Gezellig, echt iets om naar uit te kijken toch!MarthaMartha schreef:werken
vanavond winkelen met demo![]()
ho, niet teveel verklappenhelma schreef:dit keer is het winkelen super belangrijk!!!JolandaOudshoorn schreef:ze zou dan ook haar huishouden, samen met demo kunnen doen en zo op tijd voor de meeting zijnaritha schreef:Gezellig, echt iets om naar uit te kijken toch!MarthaMartha schreef:werken
~~Soli Deo Gloria~~
nee, nee, ik zeg verder echt niets...
ze gaan niet naar Ikea
ze gaan niet naar Ikea
Ze moest toch witlof halen voor morgen?helma schreef:dit keer is het winkelen super belangrijk!!!JolandaOudshoorn schreef:ze zou dan ook haar huishouden, samen met demo kunnen doen en zo op tijd voor de meeting zijnaritha schreef:Gezellig, echt iets om naar uit te kijken toch!MarthaMartha schreef:werken
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
zo, en nou is het ganse forum helemaal niet nieuwsgierig wat ze dan wél gaan doenhelma schreef:nee, nee, ik zeg verder echt niets...
ze gaan niet naar Ikea
~~Soli Deo Gloria~~
ik ben nog steeds bezig, en mn motivatie is echt tot onder het nulpunt gezakt...hmprff schreef:kamer opruimen
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
nou....op zich heeft ze niet egzegd dat ik het tegen niemand mocht vertellenHendrikus schreef:zo, en nou is het ganse forum helemaal niet nieuwsgierig wat ze dan wél gaan doenhelma schreef:nee, nee, ik zeg verder echt niets...
ze gaan niet naar Ikea
- Wilma van den Berg
helma schreef:nou....op zich heeft ze niet egzegd dat ik het tegen niemand mocht vertellenHendrikus schreef:zo, en nou is het ganse forum helemaal niet nieuwsgierig wat ze dan wél gaan doenhelma schreef:nee, nee, ik zeg verder echt niets...
ze gaan niet naar Ikea
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Waarschijnlijk hebben ze ook niet gezegd of je mocht zeggen dat iemand het goede antwoord raadde:helma schreef:nou....op zich heeft ze niet egzegd dat ik het tegen niemand mocht vertellenHendrikus schreef:zo, en nou is het ganse forum helemaal niet nieuwsgierig wat ze dan wél gaan doenhelma schreef:nee, nee, ik zeg verder echt niets...
ze gaan niet naar Ikea
Gaan ze ringen kopen?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ik doe net of ik dit topic niet meer lees...dan hoef ik geen antwoord te geven