MarthaMartha schreef:zijn we al met
hmprff
gijs
misschien monique
misschien philpot
marthaMartha
er komen er toch wel meer????????

het wordt vast gezellig

MarthaMartha schreef:zijn we al met
hmprff
gijs
misschien monique
misschien philpot
marthaMartha
Er hadden er zich toch nog meer opgegeven? Iig horen Helma en Gian tot de organisatie. Ik ben nog steeds benieuwd wie er komen!MarthaMartha schreef:zijn we al met
hmprff
gijs
misschien monique
misschien philpot
marthaMartha
Daarom is het maar goed dat ik niet kom.helma schreef:MarthaMartha schreef:zijn we al met
hmprff
gijs
misschien monique
misschien philpot
marthaMartha
er komen er toch wel meer????????![]()
![]()
![]()
het wordt vast gezellig
Johann Gottfried Walther schreef:Daarom is het maar goed dat ik niet kom.helma schreef:MarthaMartha schreef:zijn we al met
hmprff
gijs
misschien monique
misschien philpot
marthaMartha
er komen er toch wel meer????????![]()
![]()
![]()
het wordt vast gezellig
Want ik ben helemaal niet gezellig.
helma schreef:weet je...mijn broer viert z'n verjaardag
Jouw broer??????????helma schreef:weet je...mijn broer viert z'n verjaardag
Ik heb er nu om precies te zijn 1 nachtje over geslapen, en de meter gaat meer en meer in de richting van "wel naar de meeting gaan". Omdat mijn gevoelens in deze nogal verward zijn zal ik er nogmaals een nachtje over slapen, en wederom een eenvoudige doch krachtige analyse loslaten op mijn innerlijke gemoedsgesteldheid.J.C. Philpot schreef:Ik denk er nog even over na, heel misschien kom ik ook wel.
Die beslissing is bij jou toch maar een zware bevalling.J.C. Philpot schreef:Ik heb er nu om precies te zijn 1 nachtje over geslapen, en de meter gaat meer en meer in de richting van "wel naar de meeting gaan". Omdat mijn gevoelens in deze nogal verward zijn zal ik er nogmaals een nachtje over slapen, en wederom een eenvoudige doch krachtige analyse loslaten op mijn innerlijke gemoedsgesteldheid.J.C. Philpot schreef:Ik denk er nog even over na, heel misschien kom ik ook wel.
Ik hou jullie van het e.e.a. op de hoogte. Wellicht dat ik jullie na een goede nachtrust definitief uitsluitsel kan geven.
Maar onze mini, mini meeting blijft staan hè?MarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
bij gebrek aan belangstelling.
Wie wil komen koffie drinken is welkom,
maar dat is het dan