En ik pas nog in mijn trouwpak

Het zou niet best zijn als dat niet meer zo was!!Marnix schreef:...
Marnix schreef:
Hier is het al een paar uur droog; misschien in Zeeland ook wel.Mara schreef:Ach wat sneu voor Helma en familie![]()
Een trouwdag en dan die bakken met regen !
Ik zit hier een eindje onder Rotterdam, meer richting Zeeland, zeg maar, en daar heeft het al in geen uren meer geregend.Mara schreef:Ik weet niet waar de huwelijksplechtigheid plaatsvindt ?
In Rijnmond, Rotterdam en omstreken valt het met bakken !
Af en toe ietsje minder, maar echt droog is het niet geweest.
ik vind het ook kil
Het is hier al aardig donker. Volgens mij komt er een búi....Tiberius schreef:Ik zit hier een eindje onder Rotterdam, meer richting Zeeland, zeg maar, en daar heeft het al in geen uren meer geregend.Mara schreef:Ik weet niet waar de huwelijksplechtigheid plaatsvindt ?
ik vind het ook kil
Of de straat al droog is, weet ik niet, maar daar hebben ze denk ik niet zoveel last van.
Een oud gezegde stelt: een bruiloft met regen geeft zegen.Mara schreef:Ach wat sneu voor Helma en familie![]()
Het heeft alleen maar geregend.....Tiberius schreef:Ik zit hier een eindje onder Rotterdam, meer richting Zeeland, zeg maar, en daar heeft het al in geen uren meer geregend.Mara schreef:Ik weet niet waar de huwelijksplechtigheid plaatsvindt ?
ik vind het ook kil
Of de straat al droog is, weet ik niet, maar daar hebben ze denk ik niet zoveel last van.
In de categorie: Ach wat sneu, die regen, laten we er maar een troostvolle draai aan gevenjvdg schreef:Een oud gezegde stelt: een bruiloft met regen geeft zegen.Mara schreef:Ach wat sneu voor Helma en familie![]()