Waar is de tijd gebleven van........
Re: Waar is de tijd gebleven van........
Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???
Je bedoelt die huizen waar je als postbode moet oppassen dat je vingers niet door een hongerige hond worden opgevreten?Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
iedereen mag hier binnenvallen
als je ons maar neemt zoals we zijn
als je ons maar neemt zoals we zijn

Nou uhm, wij hadden ooit een dominee die onverwacht kwam binnenwaaien.
Op maandagmorgen 9 uur
bijv. in een gezin met kleine kinderen.
Hij kwam bij ons een keer, strijkplank met volle wasmand, stofzuiger lag breeduit, aanrecht vol afwas.
kortom chaos. (toevallig
)
Zozo, zei hij veelbetekenend. Ik voelde dat ik knalrood werd.
Mijn man zei later, waarom ? Hij kwam toch onverwacht ? Dan gebeuren deze dingen soms.
Maar het voelde alsof ik in mn hemd stond.
Op maandagmorgen 9 uur

Hij kwam bij ons een keer, strijkplank met volle wasmand, stofzuiger lag breeduit, aanrecht vol afwas.
kortom chaos. (toevallig

Mijn man zei later, waarom ? Hij kwam toch onverwacht ? Dan gebeuren deze dingen soms.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
En het vervelende is dat je altijd pas achteraf de juiste antwoorden vindt. "Zo, je komt als geroepen, begin maar met stofzuigen".Mara schreef:Nou uhm, wij hadden ooit een dominee die onverwacht kwam binnenwaaien.
Op maandagmorgen 9 uurbijv. in een gezin met kleine kinderen.
kortom chaos. (toevallig)

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
U dan he
Ha ha, ja dat is zo.
Ik voelde me gewoon rood worden.
Hij was zelf nl supernetjes, zijn kinderen mochten niet eens even een jas over een stoel gooien.
Moest meteen aan de kapstok.
Zijn vrouw waste ws meteen de kopjes af, na het koffie drinken
Maar gek he, als ik spic en span zit, komt er nooit iemand

Ha ha, ja dat is zo.
Hij was zelf nl supernetjes, zijn kinderen mochten niet eens even een jas over een stoel gooien.
Zijn vrouw waste ws meteen de kopjes af, na het koffie drinken

Troost je...dit is zoooooooooooooo herkenbaarMara schreef:U dan he![]()
Ha ha, ja dat is zo.
Zijn vrouw waste ws meteen de kopjes af, na het koffie drinken![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dus het plaatje is niet jouw interieur ? 

Mara schreef:Dus het plaatje is niet jouw interieur ?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
De dominee kan zich mijns inziens beter bezig houden met het weiden van de gemeente, in plaats van onuitgesproken te oordelen over dit soort onbenulligheden.Mara schreef:U dan he![]()
Ha ha, ja dat is zo.
Zijn vrouw waste ws meteen de kopjes af, na het koffie drinken![]()
nee zeker niet ik bedoel zoiets: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1Josephus schreef:Je bedoelt die huizen waar je als postbode moet oppassen dat je vingers niet door een hongerige hond worden opgevreten?Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???
Dat geldt alleen voor de genodigden.Gijs83 schreef:nee zeker niet ik bedoel zoiets: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1Josephus schreef:Je bedoelt die huizen waar je als postbode moet oppassen dat je vingers niet door een hongerige hond worden opgevreten?Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???

Als je de pc opstart staat er ook WELKOM... Dan vraag je je dan wel eens af: Méént dat ding dat nu echt?Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Denk het niet, want je moet ook op [start] drukken om te stoppen...-DIA- schreef:Als je de pc opstart staat er ook WELKOM... Dan vraag je je dan wel eens af: Méént dat ding dat nu echt?Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Of het nu 'in is' ja of nee, toch vind ik zel heel erg leuk! En als het goed is meent iedereen wat er staat, anders kun je het er beter niet neerzetten. Gijs, ik zou niet bij voorbaat al gaan twijfelen of ze het 'misschien eigenlijk niet menen zullen' .... dat merk je misschien nog wel. Ga er maar gewoon van uit dat ze het vanuit de grond van het hart menen.Gijs83 schreef:Je ziet bij vele voordeuren bordjes/bloembakjes staan met met "welcome" of "welkom". Ik betwijfel of je in elk geval wel zo welkom bent???

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)