Groot gelijk Bert, zou je in het eggies ook niet eens een baard gaan dragen? Dat is toch Bijbels meen ik ergens gelezen te hebben in één van de topics.Bert Mulder schreef: We zijn hier wel een beetje afgedwaald. Want dit onderwerp is begonnen over mannen, en specifiek predikanten. Over vrouwen is al een ander onderwerp bezig!
Dominees met baarden en snorren (en korte broek!)
- J.C. Philpot
Jaha maar ik wéét lekker hoe hij er in het echt uit ziet en dat kan lang niet iedereen zeggen hier op het forum :mrgreen:J.C. Philpot schreef:Hij heeft al een baard, dat zie je toch op zijn avatarMariavt schreef:Groot gelijk Bert, zou je in het eggies ook niet eens een baard gaan dragen? Dat is toch Bijbels meen ik ergens gelezen te hebben in één van de topics.
- JolandaOudshoorn
- Bert Mulder
- Contacteer:
Maria, heb lange tijd een snor gehad. Ook wel eens geprobeerd een baard te groeien, maar dat ging niet erg.Mariavt schreef:Jaha maar ik wéét lekker hoe hij er in het echt uit ziet en dat kan lang niet iedereen zeggen hier op het forum :mrgreen:J.C. Philpot schreef:Hij heeft al een baard, dat zie je toch op zijn avatar :wink:Mariavt schreef:Groot gelijk Bert, zou je in het eggies ook niet eens een baard gaan dragen? Dat is toch Bijbels meen ik ergens gelezen te hebben in één van de topics.
(heb een rode baard en snor, als ik er 1 heb)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
plus een korte broek er bij aan gehad?????Bert Mulder schreef:Maria, heb lange tijd een snor gehad. Ook wel eens geprobeerd een baard te groeien, maar dat ging niet erg.Mariavt schreef:Jaha maar ik wéét lekker hoe hij er in het echt uit ziet en dat kan lang niet iedereen zeggen hier op het forum :mrgreen:J.C. Philpot schreef:Hij heeft al een baard, dat zie je toch op zijn avatarMariavt schreef:Groot gelijk Bert, zou je in het eggies ook niet eens een baard gaan dragen? Dat is toch Bijbels meen ik ergens gelezen te hebben in één van de topics.
(heb een rode baard en snor, als ik er 1 heb)
Nou hou het dan maar bij de baard van Calvijn dat líjkt nog ergens op......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Bert Mulder
- Contacteer:
korte broek, nee, die draag ik zelden, om 2 heel praktische redenen:Mariavt schreef: plus een korte broek er bij aan gehad?????
Nou hou het dan maar bij de baard van Calvijn dat líjkt nog ergens op......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1. Mijn huid verbrandt heel makkelijk
2. Je moest de muskieten hier zien. Zijn net helicopters
ps. Maria, waarom ben je continue offline?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
en welke zou dat kunnen zijn?Tiberius schreef:Weet je zeker dat er niet nog een reden is? :|