Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???
Lekker gewinkeld Daphne, en nog geslaagd ook? 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
I.i.g. Gezellig dus...............Daphne schreef:Nou... IK ging voor zomerkleding en mn moeder kwam er mee thuis :o :| :| :| maakt nie uit!Mariavt schreef:Lekker gewinkeld Daphne, en nog geslaagd ook?
We hebben ook nog voor sponsoren gevraagd voor een goed doel en we hebben zo'n 350euro aan toezeggingen gehadnouja... ook leuk natuurlijk

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Jup, ook nog cappuccinotje gedronken dus mij hoor je nie klagenMariavt schreef:I.i.g. Gezellig dus...............Daphne schreef:Nou... IK ging voor zomerkleding en mn moeder kwam er mee thuis :o :| :| :| maakt nie uit!Mariavt schreef:Lekker gewinkeld Daphne, en nog geslaagd ook?
We hebben ook nog voor sponsoren gevraagd voor een goed doel en we hebben zo'n 350euro aan toezeggingen gehadnouja... ook leuk natuurlijk

Marnix schreef:Ach, als de broek maar 4 maten te graag is en iedere ronding camoufleert, hoor je ons er niet over hoor. :roll:Daphne schreef:Ik ga eens even lekker geld verkwisten in de plaatselijke winkels alhier!Heb zomer kleding nodig... al mn kortebroeken/rokken zakken van mn kont af... ook niet reformatorisch he? :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Het mag best een broek zijn, als je het maar niet ziet

je zou dan ook wel héééél erg hard hebben moeten klagen voordat wij het hier in Wekerom zouden kunnen horen...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef:
Jup, ook nog cappuccinotje gedronken dus mij hoor je nie klagen![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik ben weer lekker aan het werk bij de emotionele omroep
na het werk ga ik met mijn vriendin winkelen en wat eten in Amsterdam. Morgen ben ik vrij, dan ga ik even winkelen en een fotosessie doen op het politiebureau.

na het werk ga ik met mijn vriendin winkelen en wat eten in Amsterdam. Morgen ben ik vrij, dan ga ik even winkelen en een fotosessie doen op het politiebureau.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
krijg je zo'n mooi bordje op je buik met je registratienummer...........om vervolgens de cel in te verdwijnen als je niet uitkijkt..........pliessies zijn nét echte mensen, met hele rare gedachten................ :mrgreen:Marnix schreef: en een fotosessie doen op het politiebureau.
Moderatorbericht:
Jij wínkelt wat af héMarnix schreef:Ik ben weer lekker aan het werk bij de emotionele omroep![]()
nee, ik met foto's bekijken van mensen met zo'n bordje/nummerRens schreef:krijg je zo'n mooi bordje op je buik met je registratienummer...........om vervolgens de cel in te verdwijnen als je niet uitkijkt..........pliessies zijn nét echte mensen, met hele rare gedachten................ :mrgreen:Marnix schreef: en een fotosessie doen op het politiebureau.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
wie weet herken je een van ons wel :mrgreen:Marnix schreef:nee, ik met foto's bekijken van mensen met zo'n bordje/nummerRens schreef:krijg je zo'n mooi bordje op je buik met je registratienummer...........om vervolgens de cel in te verdwijnen als je niet uitkijkt..........pliessies zijn nét echte mensen, met hele rare gedachten................ :mrgreen:Marnix schreef: en een fotosessie doen op het politiebureau.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nee hoor, ik winkel zelden, moet alleen een portemonnee kopen, heb ik nog niet gedaan. En zonder is ook niet allesMariavt schreef:Jij wínkelt wat af héMarnix schreef:Ik ben weer lekker aan het werk bij de emotionele omroep![]()

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja zou best kunnen, k heb een strafblad bij de pliesie wegens onverzekerd rijden (wat ik zelf niet eens in de gaten had.)JolandaOudshoorn schreef:wie weet herken je een van ons wel :mrgreen:Marnix schreef:nee, ik met foto's bekijken van mensen met zo'n bordje/nummerRens schreef:krijg je zo'n mooi bordje op je buik met je registratienummer...........om vervolgens de cel in te verdwijnen als je niet uitkijkt..........pliessies zijn nét echte mensen, met hele rare gedachten................ :mrgreen:Marnix schreef: en een fotosessie doen op het politiebureau.
Tja, aangezien we allemaal even slecht zijn als die criminelen, zou het zomaar kunnen dat ik jullie erbij zie staan...Mariavt schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja zou best kunnen, k heb een strafblad bij de pliesie wegens onverzekerd rijden (wat ik zelf niet eens in de gaten had.)JolandaOudshoorn schreef:wie weet herken je een van ons wel :mrgreen:Marnix schreef:nee, ik met foto's bekijken van mensen met zo'n bordje/nummerRens schreef: krijg je zo'n mooi bordje op je buik met je registratienummer...........om vervolgens de cel in te verdwijnen als je niet uitkijkt..........pliessies zijn nét echte mensen, met hele rare gedachten................ :mrgreen: