Oud en Nieuw 2006/ 2007

JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:
Adorote schreef:blokgewijstijdgegeven
nieuw woord voor scrabble?
of voor galgje :P
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Adorote

Bericht door Adorote »

Vandaag 1-2-2007 nog 11 maanden dan is het weer 2008; het beste is dan ook om het verlang lijstje voor St Nicolaas klaar te hebben , zoook de kerstmisversiering en oliebollenbeslag voor oud en nieuw; heel in de verte is 2008 in aantocht. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Enige vooruitstrevendheid valt jou niet te ontzeggen!
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Adorote schreef:Vandaag 1-2-2007 nog 11 maanden dan is het weer 2008; het beste is dan ook om het verlang lijstje voor St Nicolaas klaar te hebben , zoook de kerstmisversiering en oliebollenbeslag voor oud en nieuw; heel in de verte is 2008 in aantocht. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
D.V. (zeker vergeten :wink: )
Adorote

Bericht door Adorote »

Oude-Waarheid schreef:
Adorote schreef:Vandaag 1-2-2007 nog 11 maanden dan is het weer 2008; het beste is dan ook om het verlang lijstje voor St Nicolaas klaar te hebben , zoook de kerstmisversiering en oliebollenbeslag voor oud en nieuw; heel in de verte is 2008 in aantocht. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Oude waarheid, er kan maar een waarheid zijn en die is altijd nieuw; DV is een vanzelfsprekendheid.

Maar zorg dat je(((DV))) alles gereed hebt voor 2008 heeeeel in de verte is hij/zij in aantocht. :lol: :wink:
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Adorote schreef:
Oude-Waarheid schreef:

Oude waarheid, er kan maar een waarheid zijn en die is altijd nieuw; DV is een vanzelfsprekendheid.

Maar zorg dat je(((DV))) alles gereed hebt voor 2008 heeeeel in de verte is hij/zij in aantocht. :lol: :wink:
Tja elke keer komen weer nieuwe schatten naar boven uit de
(oude) Waarheid daarom blijft het altijd weer nieuw :!:
Petrus

Bericht door Petrus »

Als we dan tóch zo lekker bezig zijn:

EEN HEEL GELUKKIG 2010 alvast, blew DV
Adorote

Bericht door Adorote »

We spoeden naar de maand mei of niet de tijd is geen tijd maar een meting van waar we zijn.Vanaf de maand mei is het 8 maanden gemeten in de tijdlozetijd is het december en wordt het 2008.De poelier kweekt zijn niet echte wild al weer op voor de Kerst en nieuwjaarsverkoop. Tel uit je winst.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Adorote schreef:We spoeden naar de maand mei of niet de tijd is geen tijd maar een meting van waar we zijn.Vanaf de maand mei is het 8 maanden gemeten in de tijdlozetijd is het december en wordt het 2008.De poelier kweekt zijn niet echte wild al weer op voor de Kerst en nieuwjaarsverkoop. Tel uit je winst.
Waarom begrijp ik jouw zinnen nooit?
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
Adorote schreef:We spoeden naar de maand mei of niet de tijd is geen tijd maar een meting van waar we zijn.Vanaf de maand mei is het 8 maanden gemeten in de tijdlozetijd is het december en wordt het 2008.De poelier kweekt zijn niet echte wild al weer op voor de Kerst en nieuwjaarsverkoop. Tel uit je winst.
Waarom begrijp ik jouw zinnen nooit?
gebrek aan werkelijke kennis van de oh zo rijke nederlandse taal en haar grote woordenschat én gebrek aan poëtisch vermogen om de taal zó te manipuleren en te begrijpen dat het gaat leven als nooit tevoren?????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Als we van de de refobijeenkomst van jongstleden zaterdag rekenen , kan er in dit tijdsgebeuren van de overgeschoten maanden (mei niet meer mee gerekend) dus zes maanden derhalve nog een half jaar gemeten in de tijd de niet gemeten is en een tijdloze voorgaande beweging is ----------------er nog wel is in het aankomende tweede halfjaar van dit jaar in de 21 e eeuw van het 365 dagen jaar 2007 een zogenaamde winter refoforum bijeenkomst in zitten , waar de warme chocolade met heerlijke rum de verijsde botten der forumleden zal verwarmen, voordat men over gaat tot het grote werk;Kortom staat de tweede bijeenkomst al in de steigers , en in de tijd gemeten , een datum zo dat een ieder weet deze grote dag moet ik vrijhouden .
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:Als we van de de refobijeenkomst van jongstleden zaterdag rekenen , kan er in dit tijdsgebeuren van de overgeschoten maanden (mei niet meer mee gerekend) dus zes maanden derhalve nog een half jaar gemeten in de tijd de niet gemeten is en een tijdloze voorgaande beweging is ----------------er nog wel is in het aankomende tweede halfjaar van dit jaar in de 21 e eeuw van het 365 dagen jaar 2007 een zogenaamde winter refoforum bijeenkomst in zitten , waar de warme chocolade met heerlijke rum de verijsde botten der forumleden zal verwarmen, voordat men over gaat tot het grote werk;Kortom staat de tweede bijeenkomst al in de steigers , en in de tijd gemeten , een datum zo dat een ieder weet deze grote dag moet ik vrijhouden .
M'n beste Adorote............

waarom neem jijzélf dan niet de organisatie van de herfst/winter-meeting voor jouw rekening.....kan er iig voor wat jou aangaat niets, maar dan hélémáál NIETS meer fout gaan!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
vlinder

Bericht door vlinder »

Waar was je bij deze meeting Adorote? Er werd met smart op je gewacht...... :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

vlinder schreef:Waar was je bij deze meeting Adorote? Er werd met smart op je gewacht...... :)
tja, ik kwam niet :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Adorote

Bericht door Adorote »

JolandaOudshoorn schreef:
vlinder schreef:Waar was je bij deze meeting Adorote? Er werd met smart op je gewacht...... :)
tja, ik kwam niet :wink:[/quote

Of er met smart op mij gewacht werd is nog te bezien.
Maar had verplichtingen .

Goed te lezen dat het een prachtige bijeenkomst was en dat Memento en Vlinder deze avond mooi opgezet hebben .Niets is mooier dan daadwerkelijke ontmoeting.
Plaats reactie