Typisch Nederlandse dingen.

astroguy

Bericht door astroguy »

Margriet schreef:
Corydoras schreef:Afbeelding

Van de week cadeau gegeven aan een buitenlandse collega, hij had echt geen idee waar het voor zou kunnen zijn 8)
Ik heb de Amerikaanse versie , is echt hetzelfde
Maar Michigan is dan ook een Nederlandse kolonie... :lol:
Atze
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

astroguy schreef:
Margriet schreef:

Van de week cadeau gegeven aan een buitenlandse collega, hij had echt geen idee waar het voor zou kunnen zijn 8)
Ik heb de Amerikaanse versie , is echt hetzelfde
Maar Michigan is dan ook een Nederlandse kolonie... :lol:
:mrgreen:
Adorote

Bericht door Adorote »

Op de eerste maandag van de maand een hoop herrie buiten van staatswege ,een fopspeen,is er werkelijk een ramp is men oncapebel om op te treden;kortom redt u zelf.
Laatst gewijzigd door Adorote op 01 okt 2007, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Kislev

Bericht door Kislev »

Adorote schreef:Op de eerste maandag van de maand een hoop herie buiten van staatswege ,een fopspeen,is er werkelijk een ramp is men oncapebel om op te treden;kortom redt u zelf.
schoenmaker blijf bij uw leest.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Op de eerste maandag van de maand een hoop
<knip>
oncapebel
decibel, heet dat :mrgreen:
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
<knip>
oncapebel

Hoe dan ook de decibellen :wink: zijn een hoop herrie,en herrie van staatswege kan beter achterwege blijven , daar mensen voor de gek gehouden worden .
Kislev

Bericht door Kislev »

Adorote schreef:
Hendrikus schreef:
<knip>
oncapebel

Hoe dan ook de decibellen :wink: zijn een hoop herrie,en herrie van staatswege kan beter achterwege blijven , daar mensen voor de gek gehouden worden .
Oh! Blijkbaar heb je nogal verstand van de crisisbestrijding in Nederland. Dan weet je vast wat een CoPi, ROT, GBT, GMT is en wat Grip 1 t/m 4 betekent etc.

Ben benieuwd wat oncapebel is.
Adorote

Bericht door Adorote »

Uit stervend sinds de gasbel Slochteren een Mazouttank in de tuin om het in huis niet koud te hebben .
Jonathan Westmore

Bericht door Jonathan Westmore »

ik heb er ook geen fláúw benul van waar dat voor mag dienen!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Jonathan Westmore schreef:ik heb er ook geen fláúw benul van waar dat voor mag dienen!
Vis jij nooit? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
refo

Bericht door refo »

Hendrikus schreef:
Jonathan Westmore schreef:ik heb er ook geen fláúw benul van waar dat voor mag dienen!
Vis jij nooit? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heeee! Een alternatieve aanwendingsmogelijkheid? Kun je een tientje mee verdienen bij het RD.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Jonathan Westmore schreef:

ik heb er ook geen fláúw benul van waar dat voor mag dienen!
Voor als je jeuk op je rug hebt.
Marnix

Bericht door Marnix »

Nou ja, zuinigheid is natuurlijk wel heel nederlands :) Uitgedroogde kleffe zelfgesmeerde broodjes mee naar het werk, 50 cent in de collecte en je ketchupfles leegmaken met een flessenlikker.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Marnix schreef:Nou ja, zuinigheid is natuurlijk wel heel nederlands :) Uitgedroogde kleffe zelfgesmeerde broodjes mee naar het werk, 50 cent in de collecte en je ketchupfles leegmaken met een flessenlikker.
jij geeft weinig :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jonathan Westmore

Bericht door Jonathan Westmore »

Marnix schreef:Nou ja, zuinigheid is natuurlijk wel heel nederlands :) Uitgedroogde kleffe zelfgesmeerde broodjes mee naar het werk, 50 cent in de collecte en je ketchupfles leegmaken met een flessenlikker.
Kleffe broodjes vindt je overal in elke cantine, in elk pompstation en treinstation. Dus ook op je werk, als je broodjes gaat halen in de cantine, zijn ze KLEF
Plaats reactie