Toch niet echt "voorspelbaar"tochHendrikus schreef:Bas vd Vlies, tijdens een studentenweekend, twee weken geleden.Ariene schreef:jvdgWie is dit op de foto nu???Bas is altijd "voorspelbaar", en bij André kun je van alles verwachten.

Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?geledu schreef:Vandaag pagina grote advertentie in het RD. met een lijst van namen die de partij aanbevelen.
Hoewel voorspelbaar, doet het toch weer goed om te zien dat de partij in reformatorisch Nederland breed gedragen wordt.
Voor de analisten onder ons : missen we nog namen in de advertentie ?
Dat geldt alleen voor de Europese verkiezingen.BJD schreef:Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?
Tiberius schreef:Dat geldt alleen voor de Europese verkiezingen.BJD schreef:Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?
Overigens stond er deze week wel een andere advertentie van de LSbvdSGB in de krant: de brochure van ds. Kersten tegen het vrouwenkiesrecht.
Landelijke Staking (bij voorbaat dank) Staatkundig Gereformeerde Bonden????????????????????????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Katie schreef:Tiberius schreef:Dat geldt alleen voor de Europese verkiezingen.BJD schreef:Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?
Overigens stond er deze week wel een andere advertentie van de LSbvdSGB in de krant: de brochure van ds. Kersten tegen het vrouwenkiesrecht.
LSbvdSGB ???
Waar staat dat voor:
Klinkt op een of andere manier niet helemaal waarschijnlijkPetrus schreef:Landelijke Staking (bij voorbaat dank) Staatkundig Gereformeerde Bonden????????????????????????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Katie schreef:Tiberius schreef:Dat geldt alleen voor de Europese verkiezingen.BJD schreef:Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?
LSbvdSGB ???
Waar staat dat voor:
Katie schreef:Tiberius schreef:Dat geldt alleen voor de Europese verkiezingen.BJD schreef:Ik "mis" nog wel de advertentie van bezwaarden met een oproep om niet te stemmen. Andere jaren was die er toch ook? Of heb ik hem gemist?
LSbvdSGB ???
Waar staat dat voor:
Ik mis de namen van degenen die met een protestbrief het veranderde vrouwenstandpunt bekritiseerden...geledu schreef:Vandaag pagina grote advertentie in het RD. met een lijst van namen die de partij aanbevelen.
Hoewel voorspelbaar, doet het toch weer goed om te zien dat de partij in reformatorisch Nederland breed gedragen wordt.
Voor de analisten onder ons : missen we nog namen in de advertentie ?