Ik ben nieuw

Hann

Bericht door Hann »

Om precis te zijn 3:55 AM
rivers

Re: Nieuw

Bericht door rivers »

Hann schreef:Hallo,

Ik ben een van de gasten die al 2 jaar rondleest en nooit iets post. Maar het heel interessant vind om het allemaal te lezen.

En het waarschijnlijk ook zo in de toekomst blijf doen.

groetjes Hann
Dit geldt voor mij ook.
Unionist

Bericht door Unionist »

Tsjonge, het aandeel Canadezen neemt wel schrikbarend toe. Ze steken mekaar aan geloof ik...

Maar goed, ter ere van jullie heb ik een bekend liedje opgezocht: [stream]http://www.xav.com/scripts/search/test/ ... Canada.mp3[/stream]
Unionist

Bericht door Unionist »

De vraag is alleen: waar blijft een mp3'tje als je hem invoegt?

Dan maar zo: http://www.xav.com/scripts/search/test/ ... Canada.mp3
refo

Bericht door refo »

Mijn jongste zingt: O, canada, wie stent on kwart voor drie!!
limosa

Bericht door limosa »

hé, d'r is is wat mis met deze topic, als ik hierin kom gaat m'n PC ineens herrie maken, begint een beetje NSFW te worden . . .
Unionist

Bericht door Unionist »

limosa schreef:hé, d'r is is wat mis met deze topic, als ik hierin kom gaat m'n PC ineens herrie maken, begint een beetje NSFW te worden . . .
Herrie???! Dat is het Canadese volkslied. DIe heb ik ingevoegd. Je ziet hem niet, maar hoort hem blijkbaar wel.
limosa

Bericht door limosa »

Unionist schreef:
limosa schreef:hé, d'r is is wat mis met deze topic, als ik hierin kom gaat m'n PC ineens herrie maken, begint een beetje NSFW te worden . . .
Herrie???! Dat is het Canadese volkslied. DIe heb ik ingevoegd. Je ziet hem niet, maar hoort hem blijkbaar wel.
oh, tja, ik heb zo'n flatscreen met ingebouwde speakertjes, dan zal het daar aan liggen, ik hoorde het geluid van een nest muizen dat in de knel zit . . .
Houthakker

Bericht door Houthakker »

ik hoorde het geluid van een nest muizen dat in de knel zit . . .
Ik hoor het geluid van een vrouw die in de knel zit...
Gian

Bericht door Gian »

Kan die gillende keukenmeid ff ophoepelen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Eva

Bericht door Eva »

Gian schreef:Kan die gillende keukenmeid ff ophoepelen?
Pfft zeg, zelf onder het typen van deze reactie zingt ze door! :shock:

'k Schrok, ik dacht dat ik weer had zitten k....met de instellingen op de pc ofzo. Maar ik zie in de reacties dat er meer last van hebben..;)

Ofwel foutje van Unionist :P

Helaas...'k vind het neit zo mooi gezongen. Het lied zal ongetwijfeld mooi zijn, maar m'n engels is niet optimaal.
Vincent

Bericht door Vincent »

Hallo allemaal!

hierbij wil k me ff voorstellen, ik ben Vincent, 22 jaar, studeer economie en zal in de toekomst misschien eens wat vaker posten als het interessant is.

Er zijn wel heel veel geregistreerde gebruikers :shock: maar weinig actievelingen krijg ik de indruk?

Doei,

Vincent
Unionist

Bericht door Unionist »

...en zal in de toekomst misschien eens wat vaker posten als het interessant is.
Fijn dat je jezelf deze voorwaarde oplegt. Er zijn al teveel mensen die dingen posten die niet interessant zijn...

Afbeelding
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:
...en zal in de toekomst misschien eens wat vaker posten als het interessant is.
Fijn dat je jezelf deze voorwaarde oplegt. Er zijn al teveel mensen die dingen posten die niet interessant zijn...

Afbeelding
Zelfkennis siert toch altijd meer weer de mens...
Zeker op een reformatorisch forum. :wink:

Welkom, Vincent, op dit forum.
vlinder

Bericht door vlinder »

Welkom Vincent,

Het gaat niet altijd om het posten, als je maar inhoudelijk post en vooral niet off-topic gaat, want dan krijg je waarschijnlijk commentaar hoor! :D

Ben wel benieuwd hoe een economie student dingen bekijkt. Vast op zijn voordeligst :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie