- Miscanthus
Re: Avatars
Mijn huidige avatar is een knipoog naar mijn achternaam.Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Ik doe ook mee met de prijsvraag!!Adrianus schreef:Wie wil mag een suggestie doen. Als ik de mooiste mooi vind kies ik die. Prijs is virtuele taart, zoals ik die eerder al ter beschikking stelde en weggaf aan schrandere forummers.helma schreef:Misschien heeft er iemand een optie voor een nieuwe Avater voor Adrianus?? 8)

-
Prachtig plaatje!helma schreef:Ik doe ook mee met de prijsvraag!!Adrianus schreef:Wie wil mag een suggestie doen. Als ik de mooiste mooi vind kies ik die. Prijs is virtuele taart, zoals ik die eerder al ter beschikking stelde en weggaf aan schrandere forummers.helma schreef:Misschien heeft er iemand een optie voor een nieuwe Avater voor Adrianus?? 8)
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Ja hè!! Ik vind het ook nét Adrianusuitgeworpen schreef:Prachtig plaatje!helma schreef:Ik doe ook mee met de prijsvraag!!Adrianus schreef:Wie wil mag een suggestie doen. Als ik de mooiste mooi vind kies ik die. Prijs is virtuele taart, zoals ik die eerder al ter beschikking stelde en weggaf aan schrandere forummers.helma schreef:Misschien heeft er iemand een optie voor een nieuwe Avater voor Adrianus?? 8)
Tenminste...zo stel ik me hem voor
ik heb best zin in taart
enne Adrianus....beetje rekening houden met de maat
we moeten hem met z'n elven opeten..... :!:
-
Kom ik een foto maken. Voor refoforum!helma schreef:Ja hè!! Ik vind het ook nét Adrianusuitgeworpen schreef:Prachtig plaatje!helma schreef:Ik doe ook mee met de prijsvraag!!Adrianus schreef: Wie wil mag een suggestie doen. Als ik de mooiste mooi vind kies ik die. Prijs is virtuele taart, zoals ik die eerder al ter beschikking stelde en weggaf aan schrandere forummers.
Tenminste...zo stel ik me hem voor![]()
ik heb best zin in taart
enne Adrianus....beetje rekening houden met de maat
we moeten hem met z'n elven opeten..... :!:
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
-
-