Welke muziek beluister je nu? [3]

olfie

Bericht door olfie »

Petrus schreef: Bedankt voor de tip Wim, helaas werkt ook dát niet, we kunnen simpelweg niet meer naar de R.O. luisteren. Jammer maar helaas :cry:
werkt dit ook niet:

Plak onderstaande link in je adresbalk:
http://www.reformatorischeomroep.nl:8000/breedband
Met een beetje mazzel opent de mediaplayer, anders een mailtje wagen naar de RO?
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

olfie schreef:http://www.reformatorischeomroep.nl:8000/breedband
Met een beetje mazzel opent de mediaplayer, anders een mailtje wagen naar de RO?
Dat vind ik ook: ze kunnen hun trouwste fans toch niet zomaar in de kou zonder theemuts laten zitten!
Lassie

Bericht door Lassie »

Afbeelding

een aantal liederen van deze cd.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

"Stamp-muziek" van de benendenburen! :?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

edele strijdster schreef:"Stamp-muziek" van de benendenburen! :?
Veel sterkte!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Terugstampen?
Urk opzetten?

Sterkte... :?
Lassie

Bericht door Lassie »

Gewoon even vragen of het iets zachter mag?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:
wim schreef:
Petrus schreef:Wie kan mij aan de juiste download-locatie helpen van Active X om de RO weer "aan de praat/zing/speel" te krijgen??

wat ik zie aan downloads is dat Active X een repair-programma is.dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn.
Active X is een technologie om actieve 'dingen' via het web (tijdens het browsen) aan te kunnen bieden. Je hebt bijvoorbeeld een Active X control om Flash-elementen te kunnen tonen of om een Real-player in je browser te kunnen gebruiken. In IE 6 kun je de controls bekijken en updaten via het menu: Tools -> Manage Add-ons. Hoe dat in IE 7 zit, weet ik niet.
Bedankt voor de tip Wim, helaas werkt ook dát niet, we kunnen simpelweg niet meer naar de R.O. luisteren. Jammer maar helaas :cry:
Even wat vragen, Petrus:

1. Wat precies werkt er nu niet?
a. Afspelen via Internet Explorer 7. (Via de website)
b. Afspelen via de RO-speler. (Downloaden)
c. Afspelen via Windows Media Speler. (Plak de lURL, die olffie en ik gaven, in je browser).

2. Wat krijg je voor foutmelding?
memento

Bericht door memento »

Op http://www.refo.eu staat ook een webbased Reformatorische Omroep speler. Probeer die anders eens.
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Petrus schreef:
wim schreef:
Petrus schreef:Wie kan mij aan de juiste download-locatie helpen van Active X om de RO weer "aan de praat/zing/speel" te krijgen??

wat ik zie aan downloads is dat Active X een repair-programma is.dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn.
Active X is een technologie om actieve 'dingen' via het web (tijdens het browsen) aan te kunnen bieden. Je hebt bijvoorbeeld een Active X control om Flash-elementen te kunnen tonen of om een Real-player in je browser te kunnen gebruiken. In IE 6 kun je de controls bekijken en updaten via het menu: Tools -> Manage Add-ons. Hoe dat in IE 7 zit, weet ik niet.
Bedankt voor de tip Wim, helaas werkt ook dát niet, we kunnen simpelweg niet meer naar de R.O. luisteren. Jammer maar helaas :cry:
Even wat vragen, Petrus:

1. Wat precies werkt er nu niet?
a. Afspelen via Internet Explorer 7. (Via de website)
b. Afspelen via de RO-speler. (Downloaden)
c. Afspelen via Windows Media Speler. (Plak de lURL, die olffie en ik gaven, in je browser).

2. Wat krijg je voor foutmelding?
Foutmeldingen?? Niks, er gebeurd op elk van de aangegeven opties NIETS...........doodse stilte: geeft direct aan: "done" en verder geen mallemoedertje.

Het wachten is nu op de cd-rom met een compleet nieuwe Windows XP. Gewoon helemaal formateren, en het nieuwe Windows XP er op zetten............als ik RealPlayer download, geeft hij bij de configuratie aan dat er geen verbinding met het internet is, terwijl dat nou net wél het geval is (ik klik dan die site weg, ga naar RF........en daar staat RF in pracht en praal te pronken op het beeldscherm, dus hoezo geen internetverbinding???)
Petrus

Bericht door Petrus »

memento schreef:Op http://www.refo.eu staat ook een webbased Reformatorische Omroep speler. Probeer die anders eens.
noppes dus......................
wim

Bericht door wim »

Misschien moet je gewoon een nieuwe versie van Windows Media Player installeren?
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Petrus schreef:
memento schreef:Op http://www.refo.eu staat ook een webbased Reformatorische Omroep speler. Probeer die anders eens.
noppes dus......................
Algemaild met info@reformatorischeomroep.nl.
gewoon even vragen.....dat moet lukken Petrus...
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Zit je soms achter een firewall, die niet alles doorlaat?
Zo niet, schakel dan ter test je Windows Firewall eens even uit.

(Niet vergeten weer aan te zetten, want anders ben je echt een kleine calimero in de grote, boze internet wereld. Dan ben je binnen 10 minuten geha(c)kt, althans je computer.)
Petrus

Bericht door Petrus »

wim schreef:Misschien moet je gewoon een nieuwe versie van Windows Media Player installeren?
eerst de WMP 11 Beta er in gezet, daarna weer hersteld terug naar de 10 en die opnieuw geïnstalleerd.........noppes, niks, nada, niënte..............
Gesloten