Geen PKN'ers meer in bestuur Lodenstein

Dathenum

Bericht door Dathenum »

elbert schreef:Een andere visie op het Van Lodensteijn College:
Ach ja, roomser dan de paus noemen ze dat.
plebe

Bericht door plebe »

Dathenum schreef:
elbert schreef:Een andere visie op het Van Lodensteijn College:
Ach ja, roomser dan de paus noemen ze dat.
Het wordt steeds gekker in de ref0-subcultuur!
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Unionist

Bericht door Unionist »

Lang, lang geleden hebben we het weleens over hem gehad: Dat was hier
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Duuk

Bericht door Duuk »

Ik heb eerder geschreven dat ik één van de bestuursleden goed ken. Dat is niet zo, het is een lid van de commissie van het bestuur vanuit de Hoornbeeck.

Die vertelde me overigens dat ds. Visscher zijn voorzitterschap heeft neergelegd vanwege het besluit dat PKNers geen bestuurslid meer mogen worden.....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Duuk schreef:Die vertelde me overigens dat ds. Visscher zijn voorzitterschap heeft neergelegd vanwege het besluit dat PKNers geen bestuurslid meer mogen worden.....
Als dat waar is, is 't wel een statement!

Dat GG-dominees sowieso niet in schoolbesturen thuis horen omdat ze genoeg hebben aan hun eigen (grote) gemeente, is weer een ander verhaal...
Eppie

Bericht door Eppie »

Duuk schreef:Ik heb eerder geschreven dat ik één van de bestuursleden goed ken. Dat is niet zo, het is een lid van de commissie van het bestuur vanuit de Hoornbeeck.

Die vertelde me overigens dat ds. Visscher zijn voorzitterschap heeft neergelegd vanwege het besluit dat PKNers geen bestuurslid meer mogen worden.....
Houd moet, ik ben juist lid geworden van de schoolverengiging om het beleit om te gooie. 8)
Vincent

Bericht door Vincent »

Eppie schreef:
Duuk schreef:Ik heb eerder geschreven dat ik één van de bestuursleden goed ken. Dat is niet zo, het is een lid van de commissie van het bestuur vanuit de Hoornbeeck.

Houd moet, ik ben juist lid geworden van de schoolverengiging om het beleit om te gooie. 8)

Als je dat zo schrijft verlies ik alle moed.
Eppie

Bericht door Eppie »

Vincent schreef:
Eppie schreef:

Als je dat zo schrijft verlies ik alle moed.
Ik ben een wolf in schaapskleren, ik doe me voor als een simpele brabantse boer maar ondertussen! 8)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Duuk schreef: Die vertelde me overigens dat ds. Visscher zijn voorzitterschap heeft neergelegd vanwege het besluit dat PKNers geen bestuurslid meer mogen worden.....
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Bovendien is dit iets wat tot weinig nut is, dunkt. De Ds. is weg. Hij heeft daar vast zijn goede redenen voor gehad. Er is geen verklaring naar buiten gekomen. Dat horen we dan zo te laten. Dit is toch speculatie.
Unionist

Bericht door Unionist »

Het is toch een speculatie die heel hardnekkig de ronde doet in onderwijsland.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Vincent

Bericht door Vincent »

Unionist schreef:Het is toch een speculatie die heel hardnekkig de ronde doet in onderwijsland.
Onderwijsland :? Wat een roddelcircuits blijkbaar :?
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Hendrikus schreef:Dat GG-dominees sowieso niet in schoolbesturen thuis horen omdat ze genoeg hebben aan hun eigen (grote) gemeente, is weer een ander verhaal...
Geldt dat niet voor PKN-dominees?
Vincent

Bericht door Vincent »

Miscanthus schreef:
Hendrikus schreef:Dat GG-dominees sowieso niet in schoolbesturen thuis horen omdat ze genoeg hebben aan hun eigen (grote) gemeente, is weer een ander verhaal...
Geldt dat niet voor PKN-dominees?
Nee, want binnen de PKN is het totaal anders geregeld. Veel kleinere gemeentes en als het te groot is komt er een pastoraal werker bij. Je hoeft als PKN predikant veel minder uren te maken in verreweg de meeste gevallen. Ik ken genoeg PKN predikanten zelfs die ronduit zijn wat ik noem: lui.
Gert10

Bericht door Gert10 »

O.a. schoolbesturen worden vaak 'dwarrelend beleid' beticht en van knopen doorhakken hebben ze vaak geen kaas gegeten. Ik hou me buiten de discussie of ik het wel of niet mee eens ben maar ze nemen wel moedig een standpunt in met de wetenschap dat dit veel stof zal doen opwaaien. En het zal wel democratisch gegaan zijn in zo'n bestuur. Volgens mij niets mis mee!
Duuk

Bericht door Duuk »

Mister schreef:
Duuk schreef: Die vertelde me overigens dat ds. Visscher zijn voorzitterschap heeft neergelegd vanwege het besluit dat PKNers geen bestuurslid meer mogen worden.....
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Bovendien is dit iets wat tot weinig nut is, dunkt. De Ds. is weg. Hij heeft daar vast zijn goede redenen voor gehad. Er is geen verklaring naar buiten gekomen. Dat horen we dan zo te laten. Dit is toch speculatie.
Als een lid van de bestuurscommissie mij dat met stelligheid vertelt, is dat van een zeer betrouwbare bron. Nix geen speculatie dus.
Plaats reactie