Poe, das een moeilijke... Misschien beste om de kerktijden hierbij leeg te laten, dan ga ik ondertussen nadenken hoe ik dit technisch gezien ga oplossen...Wat dacht je van de volgende vermelding van kerktijden:
cgk.nl schreef:De samenkomsten worden gehouden op zondagen om 9.30 uur in de zomerperiode (april t/m oktober) en in de winterperiode (nov. t/m maart) om 10.00 uur.
De tweede dienst is in de Centrumkerk om 17.00 uur en in de Ichthuskerk om 18.30 uur.
Gedurende de zomervakantie van de basisscholen worden de diensten gezamenlijk gehouden met de gemeente van de Nederlands Gereformeerde Kerk te Hoogeveen, waarmee wij samenwerken.
In juli en augustus is er een gecombineerde tweede dienst met Zuid en Centrum. Deze dienst wordt in de even jaren om 17.00 uur in de Centrumkerk en in de oneven jaren om 18.30 uur in de Ichthuskerk gehouden.
Zoek een kerk met je postcode
Nee, daarmee werk je kerkshoppen in de handGian schreef:Het zou mooi zijn als ik ook zondags op internet kon zien wie waar preekt. Dat kan nu nergens. Ook bij het ND kan ik geen preekbeurten vinden.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
onze dominee zei vroeger weleens; de markt van vrije genade...Petrus schreef:en aangezien je op zondag niet mag winkelen.................... :mrgreen:Marnix schreef:Nee, daarmee werk je kerkshoppen in de handGian schreef:Het zou mooi zijn als ik ook zondags op internet kon zien wie waar preekt. Dat kan nu nergens. Ook bij het ND kan ik geen preekbeurten vinden.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
je mag toch niet winkelen op zondag? ook niet op de markt van vrije genade.......................Unionist schreef:onze dominee zei vroeger weleens; de markt van vrije genade...Petrus schreef:en aangezien je op zondag niet mag winkelen.................... :mrgreen:Marnix schreef:Nee, daarmee werk je kerkshoppen in de handGian schreef:Het zou mooi zijn als ik ook zondags op internet kon zien wie waar preekt. Dat kan nu nergens. Ook bij het ND kan ik geen preekbeurten vinden.
Mememto, is dit geen leuke uitbreiding voor je service? Een kaartje van Google (http://www.google.com/apis/maps/). Of werkt die nog niet in NL?
Staat op het lijstje om toe te voegen, evenals het plannen van routes naar de kerken...rekcor schreef:Mememto, is dit geen leuke uitbreiding voor je service? Een kaartje van Google (http://www.google.com/apis/maps/). Of werkt die nog niet in NL?
Petrus schreef:je mag toch niet winkelen op zondag? ook niet op de markt van vrije genade.......................Unionist schreef:onze dominee zei vroeger weleens; de markt van vrije genade...Petrus schreef:en aangezien je op zondag niet mag winkelen.................... :mrgreen:Marnix schreef: Nee, daarmee werk je kerkshoppen in de hand
persoonlijk vind ik dit te ver gaan......
spot niet met de middelen waardoor de Heere wil werken.....
dus al de ds. het heeft over de markt van vrije genade hoop ik van ganser harte dat je daar de hele week "bent" maar met name op de zondag!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Heel erg bedankt voor de tip. Zijn er ook zulke sites met kerktijden van andere kerkgenootschappen?Unionist schreef:Misschien kun je hiermee zaken doen?
http://home.kliksafe.nl/lgharlaar/gg_sp/dienst.htm
PS> Ik ga ook contact opnemen met de kerkelijke bureau's om te kijken wat er met hun te regelen valt. Tot die tijd zijn andere lijsten die ik kan gebruiken erg fijn.
RefoWebsite.nl is bijgewerkt. De zoekresultaten worden nu overzichtelijker getoont.
Je kunt nu, naast de Hersteld Hervormde Kerken, ook zoeken naar Gereformeerde Gemeenten in Nederland, met dank aan Lydianne! Andere kerkgenootschappen wordt aan gewerkt.
Opmerkingen, verbeteringen, etc zijn van harte welkom.
Je kunt nu, naast de Hersteld Hervormde Kerken, ook zoeken naar Gereformeerde Gemeenten in Nederland, met dank aan Lydianne! Andere kerkgenootschappen wordt aan gewerkt.
Opmerkingen, verbeteringen, etc zijn van harte welkom.