probeer nog ff te googlen...joost85 schreef:Kan iemand meer info geven over dhr. IJsselstein??? Volgens de Telefoongids van KPN woont er 1 IJsselstein in Houten, en dat is een psychiater.refo schreef:Da's Wim Mulder, ja.
En IJsselstein uit Houten. Houten? Kan uit Houten...
Curatorium GG
-
Het curatorium vergadert één keer per jaar, eind mei om diegene te horen die toegelaten wensen te worden. Daarnaast zullen ze waarschijnlijk nog wel een aantal keren per jaar bijeen komen om de voortgang etc te bespreken.freek schreef:En ondertussen heeft nog niemand gereageerd op mijn vraag hoe vaak een curatorium per jaar vergadert/studenten beoordeelt??
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
we gaan toch hoop ik niet die man hier doorlichten he?joost85 schreef:Kan iemand meer info geven over dhr. IJsselstein??? Volgens de Telefoongids van KPN woont er 1 IJsselstein in Houten, en dat is een psychiater.refo schreef:Da's Wim Mulder, ja.
Hans IJsselstein, psychiater, werkzaam bij het UMC, ouderling in de GG van Houten.joost85 schreef:Kan iemand meer info geven over dhr. IJsselstein??? Volgens de Telefoongids van KPN woont er 1 IJsselstein in Houten, en dat is een psychiater.refo schreef:Da's Wim Mulder, ja.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Nee, da's gisteren al gebeurd . :mrgreen:Jongere schreef:we gaan toch hoop ik niet die man hier doorlichten he?joost85 schreef:Kan iemand meer info geven over dhr. IJsselstein??? Volgens de Telefoongids van KPN woont er 1 IJsselstein in Houten, en dat is een psychiater.refo schreef:Da's Wim Mulder, ja.
Maar een cursus psychologie, dat is misschien zo gek nog niet.....
Dhr. Ijsselstein zit niet in de kerkenraad van Houten.Unionist schreef:Hans IJsselstein, psychiater, werkzaam bij het UMC, ouderling in de GG van Houten.joost85 schreef:Kan iemand meer info geven over dhr. IJsselstein??? Volgens de Telefoongids van KPN woont er 1 IJsselstein in Houten, en dat is een psychiater.refo schreef:Da's Wim Mulder, ja.
Uit de krant van vandaag:
Curatorium GG neemt drie studenten aan
ROTTERDAM - Het curatorium van de Gereformeerde Gemeenten, dat maandag en dinsdag in Rotterdam vergaderde, heeft drie studenten toegelaten tot de studie aan de Theologische School.
Het betreft S. Maljaars uit Kapelle, G. W. S. Mulder uit Rijssen en J. IJsselstein uit Houten.
Maljaars (37) is leerkracht in het basisonderwijs en ouderling in Kapelle-Biezelinge. Hij is gehuwd en vader van twee kinderen.
Mulder (32) is docent aan het voortgezet onderwijs en is ouderling in de gemeente van Rijssen-Zuid. Hij is gehuwd en vader van vijf kinderen.
IJsselstein (40) is psychiater te Houten. Hij is gehuwd en vader van vier kinderen.
Curatorium GG neemt drie studenten aan
ROTTERDAM - Het curatorium van de Gereformeerde Gemeenten, dat maandag en dinsdag in Rotterdam vergaderde, heeft drie studenten toegelaten tot de studie aan de Theologische School.
Het betreft S. Maljaars uit Kapelle, G. W. S. Mulder uit Rijssen en J. IJsselstein uit Houten.
Maljaars (37) is leerkracht in het basisonderwijs en ouderling in Kapelle-Biezelinge. Hij is gehuwd en vader van twee kinderen.
Mulder (32) is docent aan het voortgezet onderwijs en is ouderling in de gemeente van Rijssen-Zuid. Hij is gehuwd en vader van vijf kinderen.
IJsselstein (40) is psychiater te Houten. Hij is gehuwd en vader van vier kinderen.