Kan onze school er komen???

england

Bericht door england »

Typfoutje England, er staat nu:
echt ik weer...:thu Maar ik heb et veranderd hoor!
En ik heb nog wat andere veranderingen doorgevoerd!
Als er nog meer typefouten in staan hoor ik et wel...!
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door england
Typfoutje England, er staat nu:
echt ik weer...:thu Maar ik heb et veranderd hoor!
En ik heb nog wat andere veranderingen doorgevoerd!
Als er nog meer typefouten in staan hoor ik et wel...!
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je bent druk genoeg geweest de laatste tijd. :u
Mocht ik meer dingen zien, dan hoor je het wel.
Be yourself, there are plenty of others.
england

Bericht door england »

Engelse molens malen zeldzaam langzaam. Af en toe zakt de moed me in de schoenen.. Maar dan weet ik dat ik niet alleen sta! Er zijn veel mensen om me heen, niet in het minst mijn mannetje!
En ik weet dat de Heere alle dingen weet, en nooit fouten maakt! En ik weet dat als ik denk dat dingen helemaal fout gaan lopen Hij alle dingen ten goede zal keren!
england

Bericht door england »

Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb mijn website aangepast... Sommigen hebben al geholpen etc met opbouwende kritiek, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd!

Ook ben ik heel erg super dankbaar voor al degenen die geld voor de school gegeven hebben!!

Good Hope School
Egbert

Bericht door Egbert »

Absoluut geen kritiek hoor, ik zou hetzelf niet kunnen verbeteren, maar ik moest wel even glimlachten bij de volgende zin
We are hoping to open the Good Hope School
;)
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
england

Bericht door england »

Misschien zou ik er van moeten maken:
We've got good hope that we will open the Good Hope School....? :thu
england

Bericht door england »

Als het goed is belt de meneer van het onderwijs ministerie vandaag. En dan hopen we een afspraak te maken om te kijken of ze een gebouw voor ons hebben...
Zucht, Engelse molens gaan wel errug langzaam...
vlinder

Bericht door vlinder »

Kop op... Het komt vast goed.
Blijf maar vertrouwen,....

Groetjes Vlinder
england

Bericht door england »

Dank je, Vlinder, je hebt gelijk!
De man belde, maar zal et overdragen aan zijn collega die met Cheltenham omgaat... Hij was vrij positief wat een gebouw betreft, blijkbaar was het een vrij normale zaak.. Dus ik hoop echt dat het juiste gebouw er komt!

Dus ik hoop dat jullie allemaal met ons mee bidden voor een gebouw! Want we willen alleen het gebouw dat voor ons bestemd is, als je begrijpt wat ik bedoel!

Maar dat is dus wel erg spannend! Maarrr.. we hebben Goede Hoop!
lammert
Contacteer:

Bericht door lammert »

Oorspronkelijk gepost door england
Dank je, Vlinder, je hebt gelijk!
De man belde, maar zal et overdragen aan zijn collega die met Cheltenham omgaat... Hij was vrij positief wat een gebouw betreft, blijkbaar was het een vrij normale zaak.. Dus ik hoop echt dat het juiste gebouw er komt!

Dus ik hoop dat jullie allemaal met ons mee bidden voor een gebouw! Want we willen alleen het gebouw dat voor ons bestemd is, als je begrijpt wat ik bedoel!

Maar dat is dus wel erg spannend! Maarrr.. we hebben Goede Hoop!
Ambtelijke molens draaien langzaam, daar dus blijkbaar ook.
Als we er maar biddend mee omgaan, en het van Hem alleen verwachten!
england

Bericht door england »

Ja, molens draaien hier errug langzaam... Maar als het goed is hopen we toch binnenkort een afspraak te hebben, en hopelijk kan er dan een besluit genomen worden!

Op het moment zijn we druk bezig met bestuursvorming... Ook dat duurt allemaal wat lang enzo... Maar het is erg belangrijk dat de juiste mensen in het bestuur komen natuurlijk!
england

Bericht door england »

We hebben de vergadering met het ministerie gehad.. We hopen nu ooit in de toekomst een gebouw van hun te krijgen, maar dat lukt sowieso niet voor 2006, dus we gaan nu achter andere gebouwen aan waar we dan in elk geval tijdelijk in kunnen!

De vergadering ging op zich best wel goed, dus we zijn er niet ontevreden over...

Ikheb de website aangepast van de school, het 'adres' is nu iets eenvoudiger, dus ik hoop dat veel mensen komen kijken!!
Helemaal 'af' is ie niet natuurlijk, en ik wil er een actuele bladzij bij zetten, waar mensen kunnen lezen hoever we zijn etc...

Maar goed, ik hoop dat jullie zo af en toe aan ons zullen denken, en natuurlijk voor ons blijven bidden, want dat hebben we het hardste nodig!!
Kijk maar even hier: Good Hope School
Eppie

Bericht door Eppie »

Vanavond [hij lag er al een paar dagen] inTerdege een artikel gezien over England. De 'ouwe getrouwen' onder ons zullen zich haar nog wel herinneren. Als ik tijd heb zal ik het artikel wel scannen kan iedereen meelezen.
Maar wie ben ik?
limosa

Bericht door limosa »

Eppie schreef:Vanavond [hij lag er al een paar dagen] inTerdege een artikel gezien over England. De 'ouwe getrouwen' onder ons zullen zich haar nog wel herinneren. Als ik tijd heb zal ik het artikel wel scannen kan iedereen meelezen.
Ik zag het ook. Vandaag het artikel even in de scanner gegooid. Klik hier voor het Terdege-artikel over England in pdf.
Eppie

Bericht door Eppie »

limosa schreef:
Eppie schreef:Vanavond [hij lag er al een paar dagen] inTerdege een artikel gezien over England. De 'ouwe getrouwen' onder ons zullen zich haar nog wel herinneren. Als ik tijd heb zal ik het artikel wel scannen kan iedereen meelezen.
Ik zag het ook. Vandaag het artikel even in de scanner gegooid. Klik hier voor het Terdege-artikel over England in pdf.

Heel erg goud, nix aan toe te voegen bedankt. :wink:
Maar wie ben ik?
Plaats reactie