echt ik weer...:thu Maar ik heb et veranderd hoor!Typfoutje England, er staat nu:
En ik heb nog wat andere veranderingen doorgevoerd!
Als er nog meer typefouten in staan hoor ik et wel...!
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je bent druk genoeg geweest de laatste tijd. :uOorspronkelijk gepost door englandecht ik weer...:thu Maar ik heb et veranderd hoor!Typfoutje England, er staat nu:
En ik heb nog wat andere veranderingen doorgevoerd!
Als er nog meer typefouten in staan hoor ik et wel...!
We are hoping to open the Good Hope School
Ambtelijke molens draaien langzaam, daar dus blijkbaar ook.Oorspronkelijk gepost door england
Dank je, Vlinder, je hebt gelijk!
De man belde, maar zal et overdragen aan zijn collega die met Cheltenham omgaat... Hij was vrij positief wat een gebouw betreft, blijkbaar was het een vrij normale zaak.. Dus ik hoop echt dat het juiste gebouw er komt!
Dus ik hoop dat jullie allemaal met ons mee bidden voor een gebouw! Want we willen alleen het gebouw dat voor ons bestemd is, als je begrijpt wat ik bedoel!
Maar dat is dus wel erg spannend! Maarrr.. we hebben Goede Hoop!
Ik zag het ook. Vandaag het artikel even in de scanner gegooid. Klik hier voor het Terdege-artikel over England in pdf.Eppie schreef:Vanavond [hij lag er al een paar dagen] inTerdege een artikel gezien over England. De 'ouwe getrouwen' onder ons zullen zich haar nog wel herinneren. Als ik tijd heb zal ik het artikel wel scannen kan iedereen meelezen.
limosa schreef:Ik zag het ook. Vandaag het artikel even in de scanner gegooid. Klik hier voor het Terdege-artikel over England in pdf.Eppie schreef:Vanavond [hij lag er al een paar dagen] inTerdege een artikel gezien over England. De 'ouwe getrouwen' onder ons zullen zich haar nog wel herinneren. Als ik tijd heb zal ik het artikel wel scannen kan iedereen meelezen.