Wie komen er naar de wegwijs 2004 D.V. ?
Werd je wel toegelaten bij de WW? :, Misschien dachten ze daar wel van jou dat je 'eng' bent. Zo van: daar loopt een verdwaalde van de motorbeurs.Oorspronkelijk gepost door Daphne
K heb nog overwogen om naar de motorbeurs te gaan maar daar stond zo'n lange rij en er waren zulke enge mensen :i ik ben maar n stukje verder gelopen en jah... fjieuw..... daar zag ik dan allemaal rokken en knotten (loop je daar met je lange broek :! ) dus daar heen gevlucht...
Niet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!Oorspronkelijk gepost door Daphne
K heb nog overwogen om naar de motorbeurs te gaan maar daar stond zo'n lange rij en er waren zulke enge mensen :i ik ben maar n stukje verder gelopen en jah... fjieuw..... daar zag ik dan allemaal rokken en knotten (loop je daar met je lange broek :! ) dus daar heen gevlucht...
In het toilet omkleden ofzo?Oorspronkelijk gepost door PimNiet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door LecramIn het toilet omkleden ofzo?Oorspronkelijk gepost door PimNiet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Alah refo's??????????