Wie komen er naar de wegwijs 2004 D.V. ?

Daphne

Bericht door Daphne »

Vandaag lekker over de wegwijsbeurs gezwalkt... Was gezellig! Heb Maninne en Matthijs ontmoet en verder nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeele boel andere mensen. Echt fijn om er even uit te zijn!
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Wie is er naar de presentatie over Spurgeon geweest, en wat vond je ervan? Ik vond het in ieder geval indrukwekkend.

[Aangepast op 27/2/04 door Dathenum]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Een halve moter???? Wat moet ik daar onder verstaan, een Sparta met?? :,:,:,
Ben jij niet in gemeenschap van goederen getrouwd? ;)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Lopen we daar op weg naar de jaarbeurshal en ja hoor allemaal motorpakken met echt mensen erin , zónder knot en géén rokken...:sne
Is lastig hoor, met een knot in je helm en een rok op de motor :,:,
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Een halve moter???? Wat moet ik daar onder verstaan, een Sparta met?? :,:,:,
Ben jij niet in gemeenschap van goederen getrouwd? ;)

Heb geen idee, hou ik me niet zo mee bezig:,:,:,:,:,:,:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ow, wel eens geprobeerd dan Lecram?:,
Nee, het heeft voor mij nog nooit een meemaakzaak mogen worden. Ben er dus niet in de dadelijkheid bij bepaald. Ik sta, zeg maar, nog voor de zaak.
Daphne

Bericht door Daphne »

K heb nog overwogen om naar de motorbeurs te gaan maar daar stond zo'n lange rij en er waren zulke enge mensen :i ik ben maar n stukje verder gelopen en jah... fjieuw..... daar zag ik dan allemaal rokken en knotten (loop je daar met je lange broek :! ) dus daar heen gevlucht...
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
K heb nog overwogen om naar de motorbeurs te gaan maar daar stond zo'n lange rij en er waren zulke enge mensen :i ik ben maar n stukje verder gelopen en jah... fjieuw..... daar zag ik dan allemaal rokken en knotten (loop je daar met je lange broek :! ) dus daar heen gevlucht...
Werd je wel toegelaten bij de WW? :, Misschien dachten ze daar wel van jou dat je 'eng' bent. Zo van: daar loopt een verdwaalde van de motorbeurs.
Daphne

Bericht door Daphne »

Le, effe onder ons ik zag er nog een stuk of 20 met een broek (das weinig trouwens) maar jullie (rokdragende gemeente) heeft nie eens staan kijken :$

(Wij overgingens wel... wat een rokken, knotten, hoofden etc. tjonge...):thu
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Niet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Niet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!
In het toilet omkleden ofzo?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Pim
In het toilet omkleden ofzo?

Alah refo's??????????
Plaats reactie