vakantie 2

parsifal

Bericht door parsifal »

Het is wel niet echt vakantie, maar toch. Morgenochtend neem ik de trein richting Stockholm, heerlijk als je zoiets voor je werk kan doen. Ik ben voor een week niet op het forum dan.

ADios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Een fijne tijd toegewenst in Stockholm!!

4 jaar geleden zou ik voor een dag met het vliegtuig naar Stockholm gaan, maar helaas kwam er wat tussen op Schiphol en zijn we naar Hamburg geweest, maar wel mooi de hele vlucht in de cockpit gezeten.

Maarre waarom ga je eigenlijk met de trein? Vliegtuig is toch veel sneller. Om het milieu hoef je het niet te laten, dat ding vliegt toch wel.
Liever Turks dan Paaps
parsifal

Bericht door parsifal »

Als er wat meer mensen het om het milieu laten, vliegen ze misschien wat minder. Het is wel de reden waarom ik niet vlieg trouwens.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Als er wat meer mensen het om het milieu laten, vliegen ze misschien wat minder. Het is wel de reden waarom ik niet vlieg trouwens.
Dat had ik wel verwacht dat dat jouw reden was.:)

Na die aanslagen wordt er heel wat minder gevlogen. Aan de ene kant heel goed voor het milieu, maar wel super slecht voor de economie. Dus positief en negatief.

Maar stel je voor Parsifal, dat je met een dieseltrein naar Stockholm gaat. Maar dat zal wel niet. Je kunt iig. mooi van de schepping genieten waar je allemaal langs komt met de trein. Ik wens je een goede reis toe en een behouden thuiskomst!

Groeten,
Matthijs
Liever Turks dan Paaps
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Afbeelding
Adje

Bericht door Adje »

Maarre waarom ga je eigenlijk met de trein? Vliegtuig is toch veel sneller. Om het milieu hoef je het niet te laten, dat ding vliegt toch wel.

Je bent niet verantwoordelijk voor het feit dat dat vliegtuig al dan niet vliegt, je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag!
Dat had ik wel verwacht dat dat jouw reden was.

Na die aanslagen wordt er heel wat minder gevlogen. Aan de ene kant heel goed voor het milieu, maar wel super slecht voor de economie. Dus positief en negatief.

Maar stel je voor Parsifal, dat je met een dieseltrein naar Stockholm gaat. Maar dat zal wel niet.
Geweldig, Parsifal!

Slecht voor de economie, die toch al helemaal dolgedraaid is? Zouden er op het moment mensen door overlijden als er minder gevlogen wordt? Misschien dat een paar topmensen bij vliegmaatschappijen een halve ton minder verdienen, een stelletje halfgare beleidsmedewerkers op een ander gebied hun bijna volkomen nutteloze werk moeten gaan doen, en nog wat andere mensen werk in een andere sector moeten zoeken, maar dan heb je het mijns inziens wel gehad. Terwijl, als we zo doorgaan (en ja, we zijn al tever...) we waarschijnlijk over een jaar of 50 de eerste gevolgen op grote schaal gaan zien o.a. door al dat vliegverkeer.

Het verschil tussen een vliegtuig en een dieseltrein is trouwens in zoverre gradueel, dat het principieel geworden is.

[Aangepast op 22/8/03 door Adje]
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Allemaal de groeten van Jelle vanuit een warm Bali. Heerlijk 30 graden en een mooie natuur. We komen nog wel een keer terug als we weer eens een internet cafe binnenlopen.
Het zal niet veel zijn want we hebben tenslotte vakantie.

Groeten allemaal van mij.
Wie kijkt er nu in zijn vakantie op de OSW-site................................................................................. :#

Een 'breekje' van Breekijzertje
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha breekie, nu ik toch de familie moet mailen kijk ik gelijk maar ff op de OSW site.

Dus nogmaals de groeten hoor
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ha breekie, nu ik toch de familie moet mailen kijk ik gelijk maar ff op de OSW site.

Dus nogmaals de groeten hoor
Ah joh, die Breekie denkt altijd dat ze leuk is.....

Jelle, fijne vakantie en goede terugreis!!

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het wordt tijd dat Breekie een keer knakt:D:u
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Het wordt tijd dat Breekie een keer knakt:D:u
Tukkertje toch, dat is niet aardig!! :sne

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Muse

Bericht door Muse »

Vakantie?
Zo zag'ie eruit!:
http://www.xs4all.nl/~amourik/peru/ :bou:
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Hé Tukkers ik ben gisteren vlak bij Rijssen geweest! Goeiedag dat doe ik ook niet snel meer, heb 4 1/2 uur in de auto gezeten en ben er anderhalf uur geweest...
Jelle

Bericht door Jelle »

Inmiddels vandaag weer thuisgekomen van vakantie.
Het is werkelijk een schitterende vakantie geweest en ik zal t.z.t. nog wel het een en ander laten horen en zien.

Vandaag eerst de meegebrachte puinhopen eerst maar even opruimen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heeeee Jelle, welkom terug.. ben erg benieuwd naar je belevenissen.

Pingpongbals:
Hé Tukkers ik ben gisteren vlak bij Rijssen geweest! Goeiedag dat doe ik ook niet snel meer, heb 4 1/2 uur in de auto gezeten en ben er anderhalf uur geweest...
Heb niets gehoord of gezien. Wat deed je in Rijssen??
Plaats reactie