Laat haar van u

Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laat haar van u

Bericht door Afgewezen »

Ja, ik wilde niet blijven doordrammen, vandaar dat ik mijn laatste post verwijderd heb.
Weet je, ik blijf toch iets vaags vinden in jouw manier van beschrijven. Dat wordt nog bevestigd door je citeren van dit stukje van Brakel.
peterf
Berichten: 250
Lid geworden op: 05 dec 2012, 15:22

Re: Laat haar van u

Bericht door peterf »

Afgewezen schreef:Ja, ik wilde niet blijven doordrammen, vandaar dat ik mijn laatste post verwijderd heb.
Weet je, ik blijf toch iets vaags vinden in jouw manier van beschrijven. Dat wordt nog bevestigd door je citeren van dit stukje van Brakel.
Wat vind je hier precies zweverig/vaag aan? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld.
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laat haar van u

Bericht door Afgewezen »

peterf schreef:
Afgewezen schreef:Ja, ik wilde niet blijven doordrammen, vandaar dat ik mijn laatste post verwijderd heb.
Weet je, ik blijf toch iets vaags vinden in jouw manier van beschrijven. Dat wordt nog bevestigd door je citeren van dit stukje van Brakel.
Wat vind je hier precies zweverig/vaag aan? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld.
Wel, als je tot geloof komt, gaat je op dát moment het licht op. Dan wordt je het heilgeheim geopenbaard: God in Christus de wereld met Zichzelf verzoenende.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Laat haar van u

Bericht door Tiberius »

Drie pagina's terug wat off-topic bijdragen verwijderd.
Probeer het ondanks de hitte wel fatsoenlijk te houden, mensen.
Plaats reactie