Had je ons dan niet eerder kunnen inseinen? Flauwerd! :#Oorspronkelijk gepost door Erik de Noorman
Ik zit in het curatorium!
n.a.v. kerknieuws
- Miscanthus
Nou dan kun je ons ook wel inlichten over de criteria. Dan hebben we misschien wat meer begrip voor het handjevol mensen wat er doorheen komt....Oorspronkelijk gepost door Erik de NoormanIk zit in het curatorium!Oorspronkelijk gepost door timo
Hoe komen jullie allemaal aan die informatoe als ik vragen mag.
Ik hoop dat het gaat over een geloof in de Heere Jezus Christus en een hartelijke begeerte Zijn Woord te verkondigen en Zijn Koninkrijk uit te breiden.
- Miscanthus
Het is wel opmerkelijk dat de drie studenten die toegelaten zijn door het curatorium van de GG, alledrie ouderling zijn. Het doet het vermoeden rijzen dat er een zekere hiërarchie is, of ten minste aan het ontstaan is. Als we zien welke status dominees hebben vraga ik mij af in hoeverre men nog beseft dat het hier gaat om een dienaar. Een dienaar des Woords. In Christus is toch ieder gelijk?
-
Ach ja, je kritiek is misschien wel terecht. Maar kritiek hebben helpt toch niet. Laten we liever blij zijn dat er weer 3 nieuwe toegelaten zijn...Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Het is wel opmerkelijk dat de drie studenten die toegelaten zijn door het curatorium van de GG, alledrie ouderling zijn. Het doet het vermoeden rijzen dat er een zekere hiërarchie is, of ten minste aan het ontstaan is. Als we zien welke status dominees hebben vraga ik mij af in hoeverre men nog beseft dat het hier gaat om een dienaar. Een dienaar des Woords. In Christus is toch ieder gelijk?