Gewoon morgen weer gaan lopen, beste remedieMarthaMartha schreef:niks denk ik.... als ik mijn spieren nu al voel na een wandeling van vandaag, dan zal ik morgen mijn bed wel niet meer uit kunnen komen.

Gewoon morgen weer gaan lopen, beste remedieMarthaMartha schreef:niks denk ik.... als ik mijn spieren nu al voel na een wandeling van vandaag, dan zal ik morgen mijn bed wel niet meer uit kunnen komen.
Mister schreef:Gewoon morgen weer gaan lopen, beste remedieMarthaMartha schreef:niks denk ik.... als ik mijn spieren nu al voel na een wandeling van vandaag, dan zal ik morgen mijn bed wel niet meer uit kunnen komen.
Geen idee. Volgens mijn gedachtegang wel. Misschien dat ik het na morgen een keer opzoek...Wilhelm schreef:Even serieus, mag dat wel volgens het Spoor? Zover had ik niet gedacht.caprice schreef:[
Oplossing: Man machtigen om voor de vrouw te stemmen, en ge loopt weer In het spoor.Wilhelm schreef:Gisteren in het RD weer een rare advertentie over stemmen. Spoor bijster..
(De verantwoording die de overheid je toezendt kun je uiteindelijk ook niet verwaarlozen.)
zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Lees dan vooraf even Jozua 1:9MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
JolandaOudshoorn schreef:Lees dan vooraf even Jozua 1:9MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Mag ik dan mee komen doenMarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
tuurlijk..................henriët schreef:Mag ik dan mee komen doenMarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan;)
Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
Is 't alleen voor vrouwen?henriët schreef:Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
![]()
Nee, ik zou graag willen vanzelfsprekend, maar ik MOET nodig in huis aan de slag, al ben ik tijdens ziekenhuisopname goed geholpen, een weekje verder moet er weer wat gebeuren.
Maar weet je, ik denk aan jullie:)