Wat deden we gisteren ?
Re: Wat deden we gisteren ?
Waarom moet en oven brandschoon zijn?
Moderne ovens hebben een 500 graden stand. Verbrand alles en veeg je afloop het stof op.
Moderne ovens hebben een 500 graden stand. Verbrand alles en veeg je afloop het stof op.
Ik hoorde gisteren dat er een oud-predikant zaterdagavond was opgenomen in het ziekenhuis. Weten jullie hierover meer?
En dan hebben we het over wie?hans123 schreef:Ik hoorde gisteren dat er een oud-predikant zaterdagavond was opgenomen in het ziekenhuis. Weten jullie hierover meer?
En wat wil je met de info doen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Wellicht bedoel je ds. P. Blok? Zoiets heb ik ook vernomen...henriët schreef:En dan hebben we het over wie?hans123 schreef:Ik hoorde gisteren dat er een oud-predikant zaterdagavond was opgenomen in het ziekenhuis. Weten jullie hierover meer?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.henriët schreef:En dan hebben we het over wie?hans123 schreef:Ik hoorde gisteren dat er een oud-predikant zaterdagavond was opgenomen in het ziekenhuis. Weten jullie hierover meer?
Ds. Meeuse heeft pas ook een griepje gehad, Is te horen onder z`n preken, Hij was/is ook een beetje schor ofzoietsrefo schreef:In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.henriët schreef:En dan hebben we het over wie?hans123 schreef:Ik hoorde gisteren dat er een oud-predikant zaterdagavond was opgenomen in het ziekenhuis. Weten jullie hierover meer?
Gisteren naar de kerkdienst geweest van ds. A. Schot in ons kerkgebouw.
-
Waarom niet?In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.
Het citaat klopt niet; de naam wordt meestal wel genoemd.sirdanilot schreef:Waarom niet?In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.
Geen idee.sirdanilot schreef:Waarom niet?In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.
Het wordt ook niet afgelezen bij de voorbedes, maar die wordt toch gedaan in omschrijvingen als: de oude broeder, die (volgen wat bijzonderheden, zodat je een beetje kunt raden). Stichten doet het niet, want het leidt nogal af.
Eensrefo schreef:Geen idee.sirdanilot schreef:Waarom niet?In veel GG's wordt wel gebeden voor zieke collega-predikanten, maar de naam wordt dan niet genoemd.
Het wordt ook niet afgelezen bij de voorbedes, maar die wordt toch gedaan in omschrijvingen als: de oude broeder, die (volgen wat bijzonderheden, zodat je een beetje kunt raden). Stichten doet het niet, want het leidt nogal af.

Gisteren naar de kerkdienst van ds. de Leeuw geweest in Nisse
Vrije dag. Kleding gehaald voor onze foto-shoot.
Gisteravond ledenvergadering van onze gemeente.
Gisteravond ledenvergadering van onze gemeente.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Slapen. Met drie kinderen thuis is dat geen succes, kan ik je verzekeren. Vannacht is het daarom heel taai. Maar goed, nog anderhalf uur ruim, dan mag ik mijn bedje weer in.
- MarthaMartha
op mijn kop gaan staan
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!