Klopt. Maar als je dan weer het resultaat ziet, is 't het toch wel waard geweest om met die knol rond te sjouwen. Toch?Zita schreef:Is lastig, ja. Ik heb er ook eentje, en verlang dan wel eens naar zo'n compactcameraatje dat je in je jaszak steekt.refo schreef:Ik heb sinds 3 jaar een Nikon D30. Met zo'n toestel kunnen foto's niet mislukken.Droelie schreef:En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's![]()
Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100
Het nadeel van de spiegelreflexcamera's is alleen dat ze nogal groot zijn.
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
~~Soli Deo Gloria~~
Inderdaad... Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.. En had daarnaast ook heel vaak mijn compacte camera er nog bij hoorHendrikus schreef:Klopt. Maar als je dan weer het resultaat ziet, is 't het toch wel waard geweest om met die knol rond te sjouwen. Toch?Zita schreef:Is lastig, ja. Ik heb er ook eentje, en verlang dan wel eens naar zo'n compactcameraatje dat je in je jaszak steekt.refo schreef:Ik heb sinds 3 jaar een Nikon D30. Met zo'n toestel kunnen foto's niet mislukken.Droelie schreef:En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's![]()
Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100
Het nadeel van de spiegelreflexcamera's is alleen dat ze nogal groot zijn.

(met dank aan mijn nichtje)
- MarthaMartha
Schitterend!!!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mooie foto (de poes had eigenlijk alleen een hert moeten zijn...)helma schreef:
(met dank aan mijn nichtje)
Marieke schreef: Mooie foto (de poes had eigenlijk alleen een hert moeten zijn...)

Op het Stationsplein in Enschede staat van 24 september tot 2 oktober deze LEGOkerk "Abondantus Gigantus", in het kader van het Kunstenfestival GrensWerk
~~Soli Deo Gloria~~
..En hij is nog echt als kerk gebruikt ook!Hendrikus schreef:Op het Stationsplein in Enschede staat van 24 september tot 2 oktober deze LEGOkerk "Abondantus Gigantus", in het kader van het Kunstenfestival GrensWerk
- Barmhartigheid
- MarthaMartha
prachtig!

Zonsondergang Blauwe Kamer
- MarthaMartha
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan bewerken in die zin dat ik bepaalde delen wil laten verdwijnen....
(voorbeeld: hoe knip ik een verkeersbord weg en laat de groene boom erachter zijn plaats opvullen?)
(voorbeeld: hoe knip ik een verkeersbord weg en laat de groene boom erachter zijn plaats opvullen?)
Dat is lastig om dat zo in 1,2,3, zinnen uit te leggen.MarthaMartha schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan bewerken in die zin dat ik bepaalde delen wil laten verdwijnen....
Ten eerste hangt het af van welk programma je gebruik maakt. Photoshop is duur, gimp is gratis.
Je kunt op youtube zoeken naar filmpjes waar het heel precies voorgedaan wordt.
Zoals bijvoorbeeld hier:
http://www.youtube.com/watch?v=D9InDwSI_wo
Als je dan eerst gimp download en die open zet, kun je het tegelijk doen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
aaah... ga ik proberen, ik heb inderdaad geen zin in een duur programma als ik het maar zelden gebruik, en ik denk dat dit idd een uitzondering is...vlinder schreef:Dat is lastig om dat zo in 1,2,3, zinnen uit te leggen.MarthaMartha schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan bewerken in die zin dat ik bepaalde delen wil laten verdwijnen....
Ten eerste hangt het af van welk programma je gebruik maakt. Photoshop is duur, gimp is gratis.
Je kunt op youtube zoeken naar filmpjes waar het heel precies voorgedaan wordt.
Zoals bijvoorbeeld hier:
http://www.youtube.com/watch?v=D9InDwSI_wo
Als je dan eerst gimp download en die open zet, kun je het tegelijk doen.