t is weer ietsje dichterbij, maar je moet nog wel een eindjejvdg schreef:Kedichem
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Arkelhaaf schreef:t is weer ietsje dichterbij, maar je moet nog wel een eindjejvdg schreef:Kedichem
jvdg schreef:Arkelhaaf schreef:t is weer ietsje dichterbij, maar je moet nog wel een eindjejvdg schreef:Kedichem

Ik verzoek dringend de moderators dit topic onmiddellijk te sluiten wegens de buitensporig hoge werkdruk welke dit topic met zich meebrengt.

- MarthaMartha

**ziet half refoforum gebogen over een wegenkaart van Nederland staan**
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 15 apr 2010, 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
spijk?haaf schreef:jvdg schreef:Arkelhaaf schreef:t is weer ietsje dichterbij, maar je moet nog wel een eindjejvdg schreef:Kedichemnee die ook niet
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dit is arbo technisch niet toegestaan .jvdg schreef:Ik verzoek dringend de moderators dit topic onmiddellijk te sluiten wegens de buitensporig hoge werkdruk welke dit topic met zich meebrengt.![]()
![]()

Dank voor je ondersteuning.Auto schreef:Dit is arbo technisch niet toegestaan .jvdg schreef:Ik verzoek dringend de moderators dit topic onmiddellijk te sluiten wegens de buitensporig hoge werkdruk welke dit topic met zich meebrengt.![]()
![]()

Nee ook niethenriët schreef: spijk?
jvdg schreef:Dank voor je ondersteuning.Auto schreef:Dit is arbo technisch niet toegestaan .jvdg schreef:Ik verzoek dringend de moderators dit topic onmiddellijk te sluiten wegens de buitensporig hoge werkdruk welke dit topic met zich meebrengt.![]()
![]()

Fort Vuren, hoewel ik me dat nauwelijks voor kan stellen.
he haaf, help ons s een beetje?
welke snelweg ligt er in de buurt?
welke snelweg ligt er in de buurt?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dat is de waalbrug