Vraag (pc en internet)

-DIA-

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Heb ik nu Windows 10 of niet?
Elke keer verschijnt dit venster (deze site van Windows),
http://windows.microsoft.com/nl-nl/inte ... _help_menu
met onderin een balk met de tekst:
JE HEBT WINDOWS 10, MAAR DEZE PAGINA IS VOOR EEN ANDERE VERSIE VAN WINDOWS.
en dan kun je klikken op: HULP BIJ HET KOPEN VAN WINDOWS 10...

Dat ben ik dus niet van plan. Volgens mij heb ik Windows 10 :quoi
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Ja, jij hebt Windows 10. Deze melding krijg ik niet, wanneer komt hij tevoorschijn?
- Niet meer zo actief -
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:Ja, jij hebt Windows 10. Deze melding krijg ik niet, wanneer komt hij tevoorschijn?
Het komt onverwachts, ik kan geen link leggen wanneer die opkomt.
Bestaan er misschien kopieën van Windows 10? Ik heb nl. nooit Windows 10 gekocht, maar Windows 7 is automatisch omgezet in Windows 10.
Hij heeft een verkeerde printer gepakt, want zodra ik iets plak, kopieer, of afdruk krijg ik de mededeling dat de software van de printer niet gevonden kan worden. Er wordt dan genoemd CANON Pixma MG6660, terwijl mijn printer een CANON Pixma MG6650 is...
Marco

Bericht door Marco »

@Dia: Gaat de melding over Windows 10, of over Internet Explorer? Hij lijkt nl. op meldingen die je krijgt als je met een verouderde browser werkt.

Voor je printer: Voor zover ik kan zien, is het stuurprogramma van de MG6650 gelijk aan die van de MG6660. Voor de hele MG6600 serie wordt hetzelfde stuurprogramma gebruikt, dus zo vreemd is het niet, dat Windows zich 'vergist'.
Ga desnoods even naar http://www.canon.nl/support/consumer_pr ... g6650.aspx en installeer de software die je daar ziet.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Marco schreef:@Dia: Gaat de melding over Windows 10, of over Internet Explorer? Hij lijkt nl. op meldingen die je krijgt als je met een verouderde browser werkt.

Voor je printer: Voor zover ik kan zien, is het stuurprogramma van de MG6650 gelijk aan die van de MG6660. Voor de hele MG6600 serie wordt hetzelfde stuurprogramma gebruikt, dus zo vreemd is het niet, dat Windows zich 'vergist'.
Ga desnoods even naar http://www.canon.nl/support/consumer_pr ... g6650.aspx en installeer de software die je daar ziet.
De pagina gaat over Internet Explorer. maar het balkje onderin gaar wel over Windows 10.
Misschien omdat ik Edge mijdt? Ik vind Internet Explorer nu eenmaal wat vertrouwder, daar ben daar goed aan gewend, bovendien vind ik de manier van het sorteren van favorieten overzichtelijk. Bij Edge heb ik niet kunnen ontdekken hoe je daar je favorieten kunt verplaatsen en in een voor jezelf logische volgorde zetten. Dit doe ik al jaren bij Internet Explorer.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Als je zeker weet dat je Edge heb dan weet je ook zeker dat je Windows 10 hebt. Maar in Windows 10 moet je wel iets meer moeite doen om Internet Explorer op te starten die staat dan niet standaard in het startmenu
-DIA-

Bericht door -DIA- »

FlyingEagle schreef:Als je zeker weet dat je Edge heb dan weet je ook zeker dat je Windows 10 hebt. Maar in Windows 10 moet je wel iets meer moeite doen om Internet Explorer op te starten die staat dan niet standaard in het startmenu
Hij werkt in ieder geval wel, maar gebruik die dus zelden om genoemde reden.
Marco

Bericht door Marco »

-DIA- schreef:
FlyingEagle schreef:Als je zeker weet dat je Edge heb dan weet je ook zeker dat je Windows 10 hebt. Maar in Windows 10 moet je wel iets meer moeite doen om Internet Explorer op te starten die staat dan niet standaard in het startmenu
Hij werkt in ieder geval wel, maar gebruik die dus zelden om genoemde reden.
Maar dan is het wel handig, de laatste versie van Internet Explorer te gebruiken.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Weet iemand hoe het geluid van je pc zomaar weg kan vallen?
Ik heb namelijk sinds vorige week geen geluid meer. Als ik wat forums lees, en de 'domme dingen'
(geluid staat uit, etc.) heb gecontroleerd dan begrijp ik niet hoe ik weer in het bezit van geluid kan
komen.... Het is wel ingewikkeld geworden! :(
ejvl

Bericht door ejvl »

-DIA- schreef:Weet iemand hoe het geluid van je pc zomaar weg kan vallen?
Ik heb namelijk sinds vorige week geen geluid meer. Als ik wat forums lees, en de 'domme dingen'
(geluid staat uit, etc.) heb gecontroleerd dan begrijp ik niet hoe ik weer in het bezit van geluid kan
Je hebt Windows 10 toch?
Als je met de rechtermuisknop klikt op het luidsprekericoontje rechtsonder op de taakbalk, kun je dan kiezen voor "Geluidsprobleem oplossen" misschien levert het wat op.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Onderaan bij de icoontjes even kijken naar de luidsprekerikoon. Als er een kruisje achter staat, even aanklikken, dan komt het geluid weer terug.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Posthoorn schreef:
Onderaan bij de icoontjes even kijken naar de luidsprekerikoon. Als er een kruisje achter staat, even aanklikken, dan komt het geluid weer terug.
Volgens mij staat ie zelfs op het hoogste volume, met geluid als van de grote stille heide....
Dodo

Bericht door Dodo »

Zit de stekker van de luidsprekers nog vast? Probeer het eens met andere luidsprekertjes?
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:
Posthoorn schreef:
Volgens mij staat ie zelfs op het hoogste volume, met geluid als van de grote stille heide....
Wij hadden dat met onze vorige computer ook. Geluidskaart vervangen, maar dat was niet de oorzaak.
We zijn er nooit achter gekomen, de monteur helaas ook niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Na een aantal klikken kom in bij dit:
AMD HDMI output niet aangesloten

Wat dit inhoudt zal misschien een herder op de grote Stille Heide kunnen verklaren?
Als hier deskundigen zijn graag wat advies.
Plaats reactie