aangezien dát er nu geen bál mee te maken heeft..........als jij twee van nét zulke ellendeweken achter de rug zou hebben, zo ongeveer de ergste zolang ik me kan heugen.... zou je ook nergens lollig over kunnen zijn............henriët schreef:
ga dan ook naar bed man om deze tijd!
Goede nacht
Re: Goede nacht
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
maar ik zou dan misschien niet op deze manier op een forum gaan...Rens schreef:aangezien dát er nu geen bál mee te maken heeft..........als jij twee van nét zulke ellendeweken achter de rug zou hebben, zo ongeveer de ergste zolang ik me kan heugen.... zou je ook nergens lollig over kunnen zijn............henriët schreef:
sterkte dan iig
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:
goedennacht zeggen deed hij al om 19.38, dus op tijd naar bed ging-ie wel
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De aankoop van B&O spullen. Ja erg.Rens schreef:aangezien dát er nu geen bál mee te maken heeft..........als jij twee van nét zulke ellendeweken achter de rug zou hebben, zo ongeveer de ergste zolang ik me kan heugen.... zou je ook nergens lollig over kunnen zijn............henriët schreef:
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
dat laatste slaat effe als een tang op een varken...........jahaaa, er waren ook énorme bedragen gemoeid met deze B&O-spullen: een Beomaster musiccenter voor € 7,50 bij de Kringloopwinkel in Dokkum, en € 100,= voor een Beovision tv incl meubel................dus zou je effe willen dimmen als je niets van de achtergronden afweet?refo schreef:De aankoop van B&O spullen. Ja erg.Rens schreef:aangezien dát er nu geen bál mee te maken heeft..........als jij twee van nét zulke ellendeweken achter de rug zou hebben, zo ongeveer de ergste zolang ik me kan heugen.... zou je ook nergens lollig over kunnen zijn............henriët schreef:
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
weltrusten voor de hollanders
werkse voor overzee!
bye
werkse voor overzee!
bye
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Van harte!Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:welterusten!
Ik wens jullie allen een goedennacht. Ik ben bekaf ('k denk om weer in het ritme te komen) ik ga gauw m'n bed in .
Welterusten
Welterusten
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
truste allemaal..
pff, wat kan een mens moe zijn zeg.
pff, wat kan een mens moe zijn zeg.
- MarthaMartha
Welterusten allemaal en een goede zondag!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
sluit ik me bij aan....!MarthaMartha schreef:Welterusten allemaal en een goede zondag!