Kinderpraat
Re: Kinderpraat
wij krijgen een nieuwe ouderling en diaken
zegt mijn dochtertje (9) gister: wanneer komen die nieuwe ambtenaren nu?
-
Mooi! Ze hebben immers ook een ambt. Hoog geplaatst, om iets te betekenen voor de gemeente. Mooie gedachte van je dochter.helma schreef:wij krijgen een nieuwe ouderling en diaken
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- Katharina van Bora
Onze zoon zei: Bij echt-christelijke mensen hebben ze op zaterdagavond pakjesavond!!! 

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:Onze zoon zei: Bij echt-christelijke mensen hebben ze op zaterdagavond pakjesavond!!!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Prachtige reactie, maar ik veronderstel dat je een nadere toelichting hebt gegeven op zo'n familiebijeenkomst met cadeautjes.Katharina van Bora schreef:Onze zoon zei: Bij echt-christelijke mensen hebben ze op zaterdagavond pakjesavond!!!
Los van de zondag of de andere dagen in de week.
Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
"Mam, de baby zegt wat terug.. hoi prinsje!"

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat noem ik nou: ongelovig geloven.....henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
Nu komt het vast vannacht.henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
Ander schreef:Nu komt het vast vannacht.henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"

Zou t ..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als absoluut ondeskundige, maar gevoed door ervaring, moet je erop rekenen dat het nog een week duurt.henriët schreef:Ander schreef:Nu komt het vast vannacht.henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
![]()
Zou t ..

We wachten t af. Hoop ik niet.. want dan staakt de tnt...jvdg schreef:Als absoluut ondeskundige, maar gevoed door ervaring, moet je erop rekenen dat het nog een week duurt.henriët schreef:Ander schreef:Nu komt het vast vannacht.henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
![]()
Zou t ..
En??henriët schreef:Ander schreef:Nu komt het vast vannacht.henriët schreef:Vanavond kwam prinsje op de bank naast me zitten.. zegt ie:"Mam doe u mond s open.."Dus ik doe dat.. gaat ie bij mn mond zitten tetteren: "Babytje!!!!!"
![]()
Zou t ..
- Katharina van Bora
Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????henriët schreef:We wachten t af. Hoop ik niet.. want dan staakt de tnt...

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
nee, geen geboortekaartjes... wel medische post en rouwkaarten.
-
We wachten maar gewoon afKatharina van Bora schreef:Gelegenheidspost bezorgen ze toch wel????henriët schreef:We wachten t af. Hoop ik niet.. want dan staakt de tnt...

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)