Kleine ergernissen

Zeeuw

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Helaas Maanenschijn. De man mag steeds minder man zijn...leve de mobiele telefoon dan wel weer :)
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

merel schreef:Ik vind ze ook smerig en de broeken van veel mannen/jongens die daar gebruik van maken ook.
Je moet er ook wel een vliegje in plakken. Dan valt het met de broeken wel mee.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Brrrrr, bleghhh
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Betekenis 'gekat'
Je hebt gezocht op het woord: gekat.
kat·ten (katte, heeft gekat)
1: voortdurend hatelijke opmerkingen maken
2: snauwen

Zo kunnen we weten hoe er gedacht wordt.
Men weet als het ware geen woorden te vinden die dieper kunnen treffen
als giftige pijlen die het hart diep doorwonden.
Dat is niet christelijk, dat is niet uit God.
Dat ter verduidelijking van wat men van mij zegt.
Was het omdat we het zondag goed hebben gehad?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Maanenschijn schreef:Ik heb een keurig toilet met zit en sta mogelijkheid. Alle problemen opgelost.

Overigens, ik zie de heren (we zijn met 4 heren thuis) het liefst een klein stukje de boomgaard in lopen en een boom opzoeken. :)
Ja, ik heb ook zo’n zoon. Plast het liefst in de tuin….
merel

Bericht door merel »

Hendrien schreef:
Maanenschijn schreef:Ik heb een keurig toilet met zit en sta mogelijkheid. Alle problemen opgelost.

Overigens, ik zie de heren (we zijn met 4 heren thuis) het liefst een klein stukje de boomgaard in lopen en een boom opzoeken. :)
Ja, ik heb ook zo’n zoon. Plast het liefst in de tuin….
Mijn jongens plassen ook het liefst in de vrije natuur, maar weten ook dat ik daar mordicus op tegen ben.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Zeeuw schreef:Helaas Maanenschijn. De man mag steeds minder man zijn...leve de mobiele telefoon dan wel weer :)
Inderdaad, zucht. het Grote Gelijkheid Denken begint op een reformatorisch toilet. Zelfs een allerkeurigst urinoir, geheel in de kleuren van het closet en wastafeltje, met klep(!) die zachtjes sluit zodat je wordt opgeschrikt door de klap is not-done in onze keurige huizen.

Maar ik verdenk ze gewoon van jaloezie, hoor Zeeuw. Stiekem zouden de dames ook graag even hier of daar willen gaan staan, luisterend naar de vogeltjes en kijkend naar de blauwe lucht ;)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ararat

Bericht door Ararat »

Maanenschijn schreef:
Zeeuw schreef:Helaas Maanenschijn. De man mag steeds minder man zijn...leve de mobiele telefoon dan wel weer :)
Inderdaad, zucht. het Grote Gelijkheid Denken begint op een reformatorisch toilet. Zelfs een allerkeurigst urinoir, geheel in de kleuren van het closet en wastafeltje, met klep(!) die zachtjes sluit zodat je wordt opgeschrikt door de klap is not-done in onze keurige huizen.

Maar ik verdenk ze gewoon van jaloezie, hoor Zeeuw. Stiekem zouden de dames ook graag even hier of daar willen gaan staan, luisterend naar de vogeltjes en kijkend naar de blauwe lucht ;)
De dokter zegt ook: "laat alle spanning vrij in de natuur!"

Dusja... :D
Chrisje72

Re: RE: Re: Kleine ergernissen

Bericht door Chrisje72 »

merel schreef:
Eloesje schreef:
merel schreef:
Eloesje schreef: Ik ook, soms kun je de tegels vanaf de grond tot een meter hoogte schoon maken :? Ik zeg tegenwoordig, ja hoor dat mag uiteraard, als je hem schoon achter laat :D
Daarom leer ik mijn jongens ook om te zitten.
Afgelopen week logeerden 7 pubers bij ons die dat duidelijk niet geleerd was.
Vind dat echt zo jammer, ik zou echt vies worden van m'n eigen wc als het iedere keer nat gespettert is. Inderdaad, hoe moeilijk is zitten.... Scheelt zoveel schoonmaken.
Als jongens dat van jongs af aan leren, blijven ze dat gewoon doen.
Helaas... Ik heb het mijn jongens geleerd maar zodra ze naar school gingen namen ze daar het staan over.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ik wilde vandaag een velletje postzegels kopen.
Postnl-punt 1: 'goedemiddag, een velletje postzegels graag.' Meneer gaat er helemaal voor over zijn toonbank hangen, en zegt: 'Die zijn niet geleverd.' Plus lange toelichting over hoe lastig dat is. 'Maar ik heb wel losse postzegels voor u.' Kijk, zo komen we ergens. 'Tien losse postzegels dan graag.' Meneer wordt plotsklaps helemaal nijdig. Of ik wel zie hoeveel kaarten hij heeft. En dat hij daar zijn postzegels bij wil verkopen. Of ik niet wijs ben: tien postzegels willen. Mooi is dat zeg: hij wil mij ter wille zijn en dan wil ik er meteen tien. TIEN!!. Schandalig! 'Nou ja, dan twee postzegels maar, als dat misschien alstublieft niet te veel is. O wat fijn, nou, dankuwel hoor.' Dat stemt hem blijkbaar weer wat zachtmoediger, want hij verwijst mij door naar een ander postnl-punt dat een hogere status heeft, en meer mogelijkheden. En zeker-weten een vel postzegels.
Postnl-punt 2: 'goedemiddag, een velletje postzegels graag.' Meneer herhaalt het vragend, ik herhaal het bevestigend, meneer herhaalt het nog maar een keer vragend en ik sta intussen maar te zwaaien met mijn enveloppen en te gebaren dat ik er tien wil. Meneer is zo te horen nog bezig met taallessen, of zou dat met grote spoed moeten doen. Meneer keert alle laden om. Postzegels zijn onvindbaar. Collega erbij die dezelfde laden omkeert. Geen postzegels. Van de weeromstuit durf ik niet te vragen of hij wel losse zegels heeft. Collega 3 erbij, die trots een vel van 50 postzegels voor rouwpost tevoorschijn haalt. Nee, 50 is teveel. Hij staat al klaar om er tien af te scheuren. Maar hij treft een zeurklant: 'Ik wil liever gewone postzegels, ik vind het gênant om postzegels voor rouwpost op een kaart naar een ernstig zieke te sturen.' Je weet maar nooit hoe pijnlijk zoiets kan zijn voor mensen die er oog voor hebben. Maar goed, de talencursus van meneer 1 en 2 is niet zover dat ze de uitdrukking 'postzegels voor rouwpost' al hebben gehad. Het wordt een heel gebekvecht over of dit nou wel of geen postzegels zijn, of ze wel of niet €1 zijn want er staat 1 op en waarom ik die zegels dan niet wil. Meneer 3 snapt het wel, zegt hij, maar we komen samen niet boven meneer 1 en 2 uitgetetterd. Maar collega 4 komt erbij, en het blijkt dat ze post ook gewoon per stuk kunnen frankeren. En de post had ik in mijn tas zitten. Op het weegapparaat, bedrag optellen en naar de andere kant van deze telefoonwinkel om daar te pinnen. Daar wordt het verkeerde bedrag ingevoerd in het pinapparaat, maar ik heb geen zin meer om €0,20 uit te gaan leggen. Op het geheel van de prijs van wat postzegels is dat ook niet significant. Mensenkinderen, wat zijn die duur geworden.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Ik koop mijn postzegels tegenwoordig altijd in de app.
helma

Bericht door helma »

DDD

Bericht door DDD »

Ik koop ze ook bij Woord en Daad. Althans, heb jaren geleden tientallen vellen gekocht, en dat was een goede investering.
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Ik koop mijn postzegels al jaren online bij postnl. Bestellen en volgende dag in huis. En gelijk een voorraadje hoef ik me daar een tijdje niet meer druk om te maken.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
DDD

Bericht door DDD »

Maar waarom niet bij een goed doel? Ze zijn daar even duur.
Plaats reactie