Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Veel sterkte Isala!!
Aangrijpend hoor, Isala! Veel sterkte, en vooral degene die het betreft zelf ook.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heel veel sterkte isala!
We zullen je gedenken in ons gebed
We zullen je gedenken in ons gebed
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Johann Gottfried Walther
Aan weer een teken van de eindtijd, en ja ik weet dat er heel wat christenen zijn die er niet meer koud of warm van worden.
http://www.nu.nl/buitenland/4057242/dod ... -1371.html
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Aan vanmiddag, dan moet ik een maagonderzoek.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Vervelend, sterkte daarmee.samanthi schreef:Aan vanmiddag, dan moet ik een maagonderzoek.
Een coloscopie? Dat is echt geen pretje.samanthi schreef:Aan vanmiddag, dan moet ik een maagonderzoek.
Ik kreeg meestal wel een 'roesje' maar die roesjes werken bij niet. De vorige keer zelfs een dubbel roesje gehad, en die werkte nog niet.
Sterkte!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Naar zeg! Sterkte!!
Sterkte @Samanthi!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Vervelend onderzoek. Sterkte. Ik hoop dat de uitslag goed is.samanthi schreef:Aan vanmiddag, dan moet ik een maagonderzoek.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nu ik dit lees is het al achter de rug. Ik hoop dat het meeviel voor je!samanthi schreef:Aan vanmiddag, dan moet ik een maagonderzoek.
Hora est!
O, dat lijkt me ook verschrikkelijk.-DIA- schreef:Ik kreeg meestal wel een 'roesje' maar die roesjes werken bij niet. De vorige keer zelfs een dubbel roesje gehad, en die werkte nog niet.
Ik kreeg ook eens een roesje, ik heb nergens iets van gemerkt, en werd wakker toen alles allang voorbij was...
Ik vond het heel raar dat dat volledig buiten mij om was gegaan.
Ik vind 'een roesje' altijd zo onschuldig klinken.
Een grote ramp, en ook een teken van deze tijd, is dat mensen er niet meer warm of koud van worden.Johann Gottfried Walther schreef:Aan weer een teken van de eindtijd, en ja ik weet dat er heel wat christenen zijn die er niet meer koud of warm van worden.
Hora est!
Beste mensen het is allemaal meegevallen, ik krijg andere maagbeschermers, ik ben heel dankbaar, ik denk altijd; waarom andere wel en ik niet, daarom ben ik extra dankbaar.
Heel hartelijk dank voor het meeleven.
- Dodo
Nou, dat is fijn. Het is altijd zo'n 'moment of truth', he, zo'n onderzoek.samanthi schreef:Beste mensen het is allemaal meegevallen, ik krijg andere maagbeschermers, ik ben heel dankbaar, ik denk altijd; waarom andere wel en ik niet, daarom ben ik extra dankbaar.
Lees het nu pas, viel het mee Samanthi?samanthi schreef:Beste mensen het is allemaal meegevallen, ik krijg andere maagbeschermers, ik ben heel dankbaar, ik denk altijd; waarom andere wel en ik niet, daarom ben ik extra dankbaar.
Je hoort er zulke verschillende verhalen over, mijn man vond het ook meevallen.
Ik hoop dat je klachten (?) verminderen door verandering van medicatie.
Fijn dat je een goede uitslag kreeg.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon