Misschien dat dat nu oa een verschil is tussen man en vrouw:)eilander schreef:Helemaal eens. Ik kom niet in de winkel voor de gezelligheid.refo schreef:Wat kan het schelen hoe de winkel eruit ziet? Als alles de helft goedkoper is wil ik het nog wel van een pallet halen.
Al die gelikt supermarkten zitten vol met list en bedrog om je meer te laten kopen dan nodig.
Bij de kassa, op de kop van de stelling, 'max 4 per klant', nu nog beter, 3 halen 4 betalen. Kiloknallers, prijspakkers, laagste prijs garantie (mag jij prijsonderzoek doen).
Kortom, hoe simpeler de zaak, hoe beter voor de klant.
Dan wil ik ook nog wel als zesde in de rij bij de kassa.
Dat gebeurt bij de Aldi erg vaak en niemand moppert.
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ga ook niet echt voor de gezelligheid. AH heeft in zijn winkels een mooie koffiemachine, gratis. Maar daar maak ik geen gebruik van. Ik kom ook bij andere supermarkten en ze hebben zo allemaal hun eigen voor- en nadelen. De ene is meer gericht op de singles en kleine gezinnen, de andere juist op grote.henriët schreef:Misschien dat dat nu oa een verschil is tussen man en vrouw:)eilander schreef:Helemaal eens. Ik kom niet in de winkel voor de gezelligheid.refo schreef:Wat kan het schelen hoe de winkel eruit ziet? Als alles de helft goedkoper is wil ik het nog wel van een pallet halen.
Al die gelikt supermarkten zitten vol met list en bedrog om je meer te laten kopen dan nodig.
Bij de kassa, op de kop van de stelling, 'max 4 per klant', nu nog beter, 3 halen 4 betalen. Kiloknallers, prijspakkers, laagste prijs garantie (mag jij prijsonderzoek doen).
Qua aanbiedingen maakt het niks uit, de ene week krijg je 25% korting bij AH, de andere week bij de concurrent de 2e voor de halve prijs.
Voor bepaalde voedingswaren hebben we een favoriet vast merk, tja en die liggen niet bij de A en de L. (Hagelslag, pindakaas, grasboter, bosvruchtenkarnemelk)
Over het algemeen zijn de winkels van L idl prettige winkels met ruime paden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nou, het zou voor mij geen straf zijn om een middagje alle supermarktenhenriët schreef:Misschien dat dat nu oa een verschil is tussen man en vrouw:)eilander schreef:Helemaal eens. Ik kom niet in de winkel voor de gezelligheid.refo schreef:Wat kan het schelen hoe de winkel eruit ziet? Als alles de helft goedkoper is wil ik het nog wel van een pallet halen.
af te lopen, rustig de tijd ervoor nemen, en dan het assortiment in je
opnemen. Kijken hoe de winkles er bij staan. Vergelijken, en de verhouding
A-merken, B-merken, Fancy-merken, huismerken een beetje analyseren.
Ik verveel me niet zo snel in een supermarkt. En het lkan heel gezellig
zijn als je iemand bij je hebt die dezelfde passie heeft.
Overigens, in de eerste supermarkt waar ik werkte (Spar, nu nog C1000) stond
een bankje. Een ontmoetingplekje voor ouderen. En er kwamen opvallend veel
mannen een praatje met elkaar maken. Echt gezellig!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lijkt me leuk!-DIA- schreef:Nou, het zou voor mij geen straf zijn om een middagje alle supermarktenhenriët schreef:Misschien dat dat nu oa een verschil is tussen man en vrouw:)eilander schreef:Helemaal eens. Ik kom niet in de winkel voor de gezelligheid.refo schreef:Wat kan het schelen hoe de winkel eruit ziet? Als alles de helft goedkoper is wil ik het nog wel van een pallet halen.
af te lopen, rustig de tijd ervoor nemen, en dan het assortiment in je
opnemen. Kijken hoe de winkles er bij staan. Vergelijken, en de verhouding
A-merken, B-merken, Fancy-merken, huismerken een beetje analyseren.
Ik verveel me niet zo snel in een supermarkt. En het lkan heel gezellig
zijn als je iemand bij je hebt die dezelfde passie heeft.
Beetje flauw.
Heb je je auto al opgehaald?

Helemaal niet flauw. Een onderneming in vol bedrijf heeft altijd mijn aandacht.
Nou leuk, wanneer gaan jullie? Maar ik vroeg of je je nieuwe auto al had opgehaaldrefo schreef:Helemaal niet flauw. Een onderneming in vol bedrijf heeft altijd mijn aandacht.

- MarthaMartha
Leuke foto DIA !!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Ik lees gelukkig nog veel bemoedigingen en steun voor Israel, ook in seculiere bladen.JolandaOudshoorn schreef:
Anderszijds kun je best bang worden van de enorme haat die rondom dit land heerst bij de arabieren.
Aan alle kanten worden ze belaagd.
Bid voor hen!
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- JolandaOudshoorn
Het valt me soms op dat Israel helemaal niet zo leeft bij de Nederlandse christenen.Simon schreef:Ik lees gelukkig nog veel bemoedigingen en steun voor Israel, ook in seculiere bladen.JolandaOudshoorn schreef:
Anderszijds kun je best bang worden van de enorme haat die rondom dit land heerst bij de arabieren.
Bid voor hen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dank je! Intussen is ie weer weg. Ik werd er een beetje zat van om steeds met mezelf geconfronteerd te worden...MarthaMartha schreef:Leuke foto DIA !!!

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Omdat het een seculier geregeerde staat is en de beloften op de christenen zijn overgeheveld.JolandaOudshoorn schreef:Het valt me soms op dat Israel helemaal niet zo leeft bij de Nederlandse christenen.Simon schreef:Ik lees gelukkig nog veel bemoedigingen en steun voor Israel, ook in seculiere bladen.JolandaOudshoorn schreef:
Bid voor hen!
Alsof Israel onder Achab of onder de Romeinen niet een seculiere staat was.
Nu zijn de landen waar christenen wonen ook allemaal seculier geregeerd, nietwaar ?refo schreef:Omdat het een seculier geregeerde staat is en de beloften op de christenen zijn overgeheveld.JolandaOudshoorn schreef:Het valt me soms op dat Israel helemaal niet zo leeft bij de Nederlandse christenen.Simon schreef:Ik lees gelukkig nog veel bemoedigingen en steun voor Israel, ook in seculiere bladen.JolandaOudshoorn schreef:
Bid voor hen!
Alsof Israel onder Achab of onder de Romeinen niet een seculiere staat was.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
... het toch wel aardig is om postings van posters uit de topics te filteren dat je ze niet meer ziet.