Vanmiddag om 15.15 uur naar de tandarts...
om ALWEER een gescheurde kies te laten repareren

Marnix & Joanne,Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
Gebeurt er ook nog iets voor orgel zonder band?Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
Dank je wel. Dat is ook het belangrijkst. Als de Heer het huis niet bouwt... tevergeefs zwoegen de bouwlieden...Oude-Waarheid schreef:Marnix & Joanne,Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
Vast een heel goede dag straks toegewenst,
maar bovenal des HEEREN Zegen.
Zeer zeker wel. Maar daarvoor hoeven we niet eerst de overleggen of de organist dat wel kan / wil spelenHendrikus schreef:Gebeurt er ook nog iets voor orgel zonder band?Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
goessoMarnix schreef:Zeer zeker wel. Maar daarvoor hoeven we niet eerst de overleggen of de organist dat wel kan / wil spelenHendrikus schreef:Gebeurt er ook nog iets voor orgel zonder band?Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
kan Hendrikus tenminste ook weer lekker slapenHendrikus schreef:goessoMarnix schreef:Zeer zeker wel. Maar daarvoor hoeven we niet eerst de overleggen of de organist dat wel kan / wil spelenHendrikus schreef:Gebeurt er ook nog iets voor orgel zonder band?Marnix schreef:In mijn pauze een concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben... en dan moeten we ook nog kijken of organist en band het zien zitten. Organist voor de liederen waar we graag begeleiding met orgel en band tegelijk willen hebben de band voor de liederen die ze niet in hun repertoire hebben zitten, of ze die een beetje goed kunnen aanleren.
WhahahahahMarnix schreef:(...) concept liturgie voor de trouwdienst. Die moet vervolgens gekeurd worden door Joanne, dan kunnen we met de dominee er naar kijken... of die het er een beetje mee eens is, nog eigen inbreng wil hebben...
Maarre in het sfeertje van Marnix voel ik toch al niet zo thuis. Zelf de liturgie bepalen(ook waar de dominee over preekt?) en een band, nee hoor is bij ons gelukkig niet toegestaan. Ik zie al een drumstel bij ons in de kerk staan, dat is ook maar een heidens instrument. Die sommige de kerk binnen halen...MarthaMartha schreef:kan Hendrikus tenminste ook weer lekker slapenHendrikus schreef:goessoMarnix schreef:
Zeer zeker wel. Maar daarvoor hoeven we niet eerst de overleggen of de organist dat wel kan / wil spelen
Gijs, Gijs. De wereld zit in je hart, niet in een instrument.Gijs83 schreef:Maarre in het sfeertje van Marnix voel ik toch al niet zo thuis. Zelf de liturgie bepalen(ook waar de dominee over preekt?) en een band, nee hoor is bij ons gelukkig niet toegestaan. Ik zie al een drumstel bij ons in de kerk staan, dat is ook maar een heidens instrument. Die sommige de kerk binnen halen...MarthaMartha schreef:kan Hendrikus tenminste ook weer lekker slapenHendrikus schreef:goessoMarnix schreef:
Zeer zeker wel. Maar daarvoor hoeven we niet eerst de overleggen of de organist dat wel kan / wil spelen
Of de heidenen hebben het afgekeken van....Gijs83 schreef:Ik zie al een drumstel bij ons in de kerk staan, dat is ook maar een heidens instrument. Die sommige de kerk binnen halen...
Psalm 150 schreef:1 Hallelujah! Looft God in Zijn heiligdom; looft Hem in het uitspansel Zijner sterkte!
2 Looft Hem vanwege Zijn mogendheden; looft Hem naar de menigvuldigheid Zijner grootheid!
3 Looft Hem met geklank der bazuin; looft Hem met de luit en met de harp!
4 Looft Hem met de trommel en fluit; looft Hem met snarenspel en orgel!
5 Looft Hem met hel klinkende cimbalen; looft Hem met cimbalen van vreugdegeluid!
6 Alles, wat adem heeft, love den HEERE! Hallelujah!
Wellicht kunnen we deze discussie beter voortzetten in dit topic: http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=798. Daar wordt ook al geproken over de trouwdienst van Marnix.GJdeBruijn schreef:Of de heidenen hebben het afgekeken van....Gijs83 schreef:Ik zie al een drumstel bij ons in de kerk staan, dat is ook maar een heidens instrument. Die sommige de kerk binnen halen...
Psalm 150 schreef:1 Hallelujah! Looft God in Zijn heiligdom; looft Hem in het uitspansel Zijner sterkte!
2 Looft Hem vanwege Zijn mogendheden; looft Hem naar de menigvuldigheid Zijner grootheid!
3 Looft Hem met geklank der bazuin; looft Hem met de luit en met de harp!
4 Looft Hem met de trommel en fluit; looft Hem met snarenspel en orgel!
5 Looft Hem met hel klinkende cimbalen; looft Hem met cimbalen van vreugdegeluid!
6 Alles, wat adem heeft, love den HEERE! Hallelujah!