Ik heb daar noooooooit last van...hmprff schreef:JolandaOudshoorn schreef:.. er iemand een irritante, bijdehandte bui heeft![]()
jij anders ook wel...
Wist je dat . . . [11]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat . . . [11]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
nee nee, en dat moet ik geloven?JolandaOudshoorn schreef:Ik heb daar noooooooit last van...hmprff schreef:JolandaOudshoorn schreef:.. er iemand een irritante, bijdehandte bui heeft![]()
jij anders ook wel...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
ik ook niet, ik zou niet weten hoe zoiets voeltJolandaOudshoorn schreef:Ik heb daar noooooooit last van...hmprff schreef:JolandaOudshoorn schreef:.. er iemand een irritante, bijdehandte bui heeft![]()
jij anders ook wel...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee, dat brengt jouw beroep ook hééélemááál niet mee.MarthaMartha schreef:
ik ook niet, ik zou niet weten hoe zoiets voelt

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
natuurlijk, ik zeg het tochhmprff schreef:nee nee, en dat moet ik geloven?JolandaOudshoorn schreef:Ik heb daar noooooooit last van...hmprff schreef:JolandaOudshoorn schreef:.. er iemand een irritante, bijdehandte bui heeft![]()
jij anders ook wel...

tsja, eigenlijk moet ik je nu geloven op je woord...JolandaOudshoorn schreef:natuurlijk, ik zeg het tochhmprff schreef: nee nee, en dat moet ik geloven?
dit is een echt dilemma

maar toch kies ik er voor om je niet te geloven

want ik heb niet het idee dat je geheel de waarheid spreekt...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Ik geef het op. Als jij mij weigert te geloven en mij voor pertinente leugenaar uitmaakthmprff schreef:tsja, eigenlijk moet ik je nu geloven op je woord...JolandaOudshoorn schreef:natuurlijk, ik zeg het tochhmprff schreef: nee nee, en dat moet ik geloven?
dit is een echt dilemma
maar toch kies ik er voor om je niet te geloven![]()
want ik heb niet het idee dat je geheel de waarheid spreekt...![]()

Tegen zulke valselijke beschuldigingen kan een eerlijke en oprechte geest, zoals ik niet op (eigenlijk zou valselijk met sch moeten zijn, zo diep als het gaat)

- MarthaMartha
albion schreef:Nee, dat brengt jouw beroep ook hééélemááál niet mee.MarthaMartha schreef:
ik ook niet, ik zou niet weten hoe zoiets voelt

wat niet? irritante, bijdehandte buien?
hi....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
arme clienten.........MarthaMartha schreef:albion schreef:Nee, dat brengt jouw beroep ook hééélemááál niet mee.MarthaMartha schreef:
ik ook niet, ik zou niet weten hoe zoiets voelt![]()
![]()
![]()
![]()
wat niet? irritante, bijdehandte buien?
hi....
als gij dan met zulk een jammerklacht en schmeekbede mijne oren vermurwt, zo kan ick niet anders dan gelijk geven. het wordt mijn herte en zinne opgedrongen te geloven dat gij dit thansch met geheel uw herte meent en van ganser gemoede alzo gezind zijt...nu gij dit op zulk een diepe wijze hebt mogen verwoorden, zal ick zulks zekerlijk aannemen.JolandaOudshoorn schreef:Ik geef het op. Als jij mij weigert te geloven en mij voor pertinente leugenaar uitmaakthmprff schreef:tsja, eigenlijk moet ik je nu geloven op je woord...JolandaOudshoorn schreef:natuurlijk, ik zeg het tochhmprff schreef: nee nee, en dat moet ik geloven?
dit is een echt dilemma
maar toch kies ik er voor om je niet te geloven![]()
want ik heb niet het idee dat je geheel de waarheid spreekt...![]()
Tegen zulke valselijke beschuldigingen kan een eerlijke en oprechte geest, zoals ik niet op (eigenlijk zou valselijk met sch moeten zijn, zo diep als het gaat)(anders gaan mensen misschien wel denken dat het serieus is en dan krijgen ze van mij een heel verkeerde indruk en kunnen ze mij nog niet leren kennen... zie andere topic
)
... ik ruzie heb met Imageshack
Ik wil alleen maar foto's uploaden, maar hij blijft iedere keer hangen. De eerste keer na 50 foto's en de tweede keer na 26 foto's. En uiteindelijk is er nog maar 1tje ge-upload

Ik wil alleen maar foto's uploaden, maar hij blijft iedere keer hangen. De eerste keer na 50 foto's en de tweede keer na 26 foto's. En uiteindelijk is er nog maar 1tje ge-upload

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Doe je het dan wel goed??Ichtus schreef:... ik ruzie heb met Imageshack![]()

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat vraag ik me ook heel hard af.albion schreef:Doe je het dan wel goed??Ichtus schreef:... ik ruzie heb met Imageshack![]()
Hij blijft nu bij de 21 hangen...
Gaat lekker

Ik geef het op, zonde van m'n tijd.Ichtus schreef:Dat vraag ik me ook heel hard af.albion schreef:Doe je het dan wel goed??Ichtus schreef:... ik ruzie heb met Imageshack![]()
Hij blijft nu bij de 21 hangen...
Gaat lekker
...Verdonk de somalische piraten wil torpederen?
http://www.nu.nl/algemeen/1960772/verdo ... deren.html
AANPAKKEN!!!!!
http://www.nu.nl/algemeen/1960772/verdo ... deren.html

AANPAKKEN!!!!!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.