Uitervaring weet ik dat men het niet erg vindt om op de grond te zitten (desnoods verbouw je de boel en leg je een aantal matrassen of kleden op de grond met wat kussens).helma schreef:vanmorgen begonnen met een fikse wandeling rond Kwintelooyen. heerlijk van opgeknapt.
vanavond verjaardag van een van de dochters...ze heeft er 27 uitgenodigd....(haar hele 4VWOklas..)
ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk komen.![]()
k heb niet eens zoveel stoelen
heb maar flink taart/chips/snacks ingeslagen...
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
scheikunde verslagen 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
vanmorgen in huis aan de gang geweest.
vanmiddag met twee loge's naar de dierentuin.
-toen democritus gebeld... ik weer helemaal blij
-
nu ga ik de jongste op bed leggen, en dan met de oudste een film van Jane Austen kijken.
en vanavond allemaal heerlijk vroeg naar bed...
vanmiddag met twee loge's naar de dierentuin.
-toen democritus gebeld... ik weer helemaal blij

nu ga ik de jongste op bed leggen, en dan met de oudste een film van Jane Austen kijken.
en vanavond allemaal heerlijk vroeg naar bed...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Deze postbode heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt!Lassie schreef:Het is hier ook stralend weer.
Van het stralende weer in Amersfoort?Gijs83 schreef:Deze postbode heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt!Lassie schreef:Het is hier ook stralend weer.
~~Soli Deo Gloria~~
Dat wil ik wel geloven, want het is daar best mooi en het was mooi weer! Ben je alleen geweest of met manlief?helma schreef:vanmorgen begonnen met een fikse wandeling rond Kwintelooyen. heerlijk van opgeknapt.
vanavond verjaardag van een van de dochters...ze heeft er 27 uitgenodigd....(haar hele 4VWOklas..)
Jawel hoor 27x jongelui in huis! Hoe durft ze het zoveel?! Dan weet dus wel wat moet doen en de decibellen zullen nog wel lang "nagalmen". Lijkt me niet zo enorm geslaag net voor de zondag, maar vooruit voor een keer moet dat toch kunnen?
Nee hoor in onze eigen mooie stad!Hendrikus schreef:Van het stralende weer in Amersfoort?Gijs83 schreef:Deze postbode heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt!Lassie schreef:Het is hier ook stralend weer.
Stralend weer? Zeker net die paar uur die ik in de kerk zat om m'n diensten voor te bereiden? Want verder straalde het weer hier niet zo hard.Gijs83 schreef:Nee hoor in onze eigen mooie stad!Hendrikus schreef:Van het stralende weer in Amersfoort?Gijs83 schreef:Deze postbode heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt!Lassie schreef:Het is hier ook stralend weer.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb het over vandaag hoor! Of anders heb je geen goede ogen!Hendrikus schreef: Stralend weer? Zeker net die paar uur die ik in de kerk zat om m'n diensten voor te bereiden? Want verder straalde het weer hier niet zo hard.
- zusterelly
Bijna de hele dag in de muziekschool geweest. Onze dochter heeft een workshop gevolgd voor blokfluit: Kids United. Hier oefenden ze om meerstemmig te leren spelen in o.a. de Swing Safari Om 15.30 uur was er een afsluitend concert. Dochter was zo trots dat ze in een echt orkest mocht meespelen
En ik vond het helemaal geweldig
Je dochter zo te zien genieten van samen muziek maken en zo haar uiterste best zien te doen da 's onbeschrijfelijk.
De gevorderderden speelden ook nog delen uit Haydns Sieben Worte. Was erg mooi.

De gevorderderden speelden ook nog delen uit Haydns Sieben Worte. Was erg mooi.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Wilma van den Berg
Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag! Hopelijk was het een fijne, gezellige avond met elkaarhelma schreef:vanmorgen begonnen met een fikse wandeling rond Kwintelooyen. heerlijk van opgeknapt.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Vandaag zomaar nog even slapen denk ik (ben best wel moe maar ja, wat wil je als je een tijd laat naar bed gaat en vroeg erin) Spullen opruimen, voorbereiden voor deze week, stukken schrijven, lezen, telefoneren, (digitale) post 'bijwerken' enz. 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ze was in december jarig...Wilma van den Berg schreef:Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag! Hopelijk was het een fijne, gezellige avond met elkaarhelma schreef:vanmorgen begonnen met een fikse wandeling rond Kwintelooyen. heerlijk van opgeknapt.
en het ging prima; uiteindelijk kwamen er "maar" 18, dus er was zondag nog volop taart hier

in huis aan de slag
er staat nog een enorme vaat
vanmiddag wat foto's ophalen bij de Hema
vanavond kring
er staat nog een enorme vaat

vanmiddag wat foto's ophalen bij de Hema
vanavond kring
vanmorgen eerst maar eens een end gefietst in de natuur ( tis hier weer zoo stralend weer)
nu even wat digi post verwerken even op rf wat rondstruinen, en ondertussen is de was al gedraaid enz enz.. en de boel is al een end aan kant..
vanavond hebben we huisbezoek!
nu even wat digi post verwerken even op rf wat rondstruinen, en ondertussen is de was al gedraaid enz enz.. en de boel is al een end aan kant..
vanavond hebben we huisbezoek!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....