Luther schreef:Poeh, erg moeilijk...Bert Mulder schreef:De Klerk, natuurlijk...Bonny schreef: De Klerk of Mandela?
Bush of Obama?
Met grote twijfel toch maar Obama.
Je vergeet een 2-tal te stellen!

PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...

Luther schreef:Poeh, erg moeilijk...Bert Mulder schreef:De Klerk, natuurlijk...Bonny schreef: De Klerk of Mandela?
Bush of Obama?
Oh, sorry, DIA. Nieuw tweetal: Hollandse oudvaders of Schotse oudvaders.-DIA- schreef:Luther schreef:Poeh, erg moeilijk...Bert Mulder schreef:De Klerk, natuurlijk...Bonny schreef: De Klerk of Mandela?
Bush of Obama?
Je vergeet een 2-tal te stellen!
PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...
Eindelijk een medestander!!!!!-DIA- schreef: PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...
Luister jvdg, je zit wel hard te brullen, maar je hebt me nog nooit de ultieme avator toegestuurd, dus ja...jvdg schreef:Eindelijk een medestander!!!!!-DIA- schreef: PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarin ben je volkomen vrij, ik wil niet heersen over een mede-forummer.Luther schreef:Luister jvdg, je zit wel hard te brullen, maar je hebt me nog nooit de ultieme avator toegestuurd, dus ja...jvdg schreef:Eindelijk een medestander!!!!!-DIA- schreef: PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jvdg schreef:Eindelijk een medestander!!!!!-DIA- schreef: PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.jvdg schreef:Daarin ben je volkomen vrij, ik wil niet heersen over een mede-forummer.Luther schreef:Luister jvdg, je zit wel hard te brullen, maar je hebt me nog nooit de ultieme avator toegestuurd, dus ja...jvdg schreef:Eindelijk een medestander!!!!!-DIA- schreef: PS Je gezicht is er niet op vooruit gegaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar al je andere avatars waren beter en meestal meer in overeenstemming met de inhoud van je postings.
krek, ik kan 'm op de site wel zien, maar nu die jouw avatar is niet...Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
Ik heb net een mooie van hmprff gekregen. Waarvoor dank!
Zo beter ?hmprff schreef:krek, ik kan 'm op de site wel zien, maar nu die jouw avatar is niet...Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
kzie nu alleen een stom kruisje
jepsLuther schreef:Zo beter ?hmprff schreef:krek, ik kan 'm op de site wel zien, maar nu die jouw avatar is niet...Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
kzie nu alleen een stom kruisje
Luther, ik ben trots op je!Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
Heb je een borrel op: Je moet de tekst wel goed citeren...jvdg schreef:Luther, ik ben trots op je!Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
Wie zichzelf inneemt, is sterker dan.......
Was jouw daad om toch maar te buigen (Luther schreef:Heb je een borrel op: Je moet de tekst wel goed citeren...jvdg schreef:Luther, ik ben trots op je!Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
Spreuken 16 vers 32:
De lankmoedige is beter dan de sterke; en die heerst over zijn geest, dan die een stad inneemt.
pffffff Luther..... bolle kop heb je gekregen....jvdg schreef:Was jouw daad om toch maar te buigen (Luther schreef:Heb je een borrel op: Je moet de tekst wel goed citeren...jvdg schreef:Luther, ik ben trots op je!Luther schreef:Ok, ok, ok, ik ga 'm maar weer aanpassen.
Spreuken 16 vers 32:
De lankmoedige is beter dan de sterke; en die heerst over zijn geest, dan die een stad inneemt.) niet erg lankmoedig?
Ik heb geen tekst geciteerd, ik heb alleen een onder ons bekende kreet geslaakt.
En die borrel, tja, die zal jij me moeten aanbieden.........