en van mijn kerkbode-bijdrage die weer af is....
geweldig zijn die!! Van hen wordt ik altijd blij!Droelie schreef:Van een vriendin van mij die altijd voor me klaar staat..
wat ontzettend heerlijk dat je dit zo neer kon zetten..Ichtus schreef:Van dingen die ik (weer) kan en mag doen.
Van Gods goedheid en genade...
MarthaMartha schreef:van demo![]()
Dat is ontzettend herkenbaar!!(Ook deze week mocht ik dat weer zo duidelijk merken)Droelie schreef:Van een vriendin van mij die altijd voor me klaar staat..
(btw.. ik stond er niet opWilma van den Berg schreef:Een foto van Jet! Echt heel erg lief en mooi.
Zeker heel bijzonder en wonderlijk!henriët schreef:(btw.. ik stond er niet opWilma van den Berg schreef:Een foto van Jet! Echt heel erg lief en mooi.)
weet je waar ik nu zo blij van word..
van wilma die een geweldig lieve mail schreef!
ach ja.
vriendschap wat zn wortel vindt in het forumbezoek..
wonderlijk, goed en ja, mogelijk.
Inderdaad!henriët schreef:de natuur die helemaal uitloopt!
prachtig!
vanmorgen sprak ik iemand en zei, wat kunnen en mogen we daar ook een les uit leren.
dat ons gebed mag zijn, of het in onze ziel ook zo mag zijn als in de natuur.
O, het weer is echt ontzettend heerlijk! Om helemaal blij van te worden!!Luther schreef:Inderdaad!henriët schreef:de natuur die helemaal uitloopt!
prachtig!
vanmorgen sprak ik iemand en zei, wat kunnen en mogen we daar ook een les uit leren.
dat ons gebed mag zijn, of het in onze ziel ook zo mag zijn als in de natuur.
Ik heb vorig jaar een klein vruchtenboompje in onze tuin geplant. De bladeren (maar ook de beginnende vruchtjes) spuiten eruit...
En weet je waarom het zo snel gaat?
Of de zon schijnt met volle stralen.
Of het regenwater bevochtigt.
Laten we bidden om het water des Geestes en de Zonne der gerechtigheid!