jong geleerd...Gijs83 schreef:De moderator in spéMarthaMartha schreef:ik die avatar van Tiberius helemaal geweldig vind!!!!!!!!!!
goed voorbeeld doet 'goed' volgen
jong geleerd...Gijs83 schreef:De moderator in spéMarthaMartha schreef:ik die avatar van Tiberius helemaal geweldig vind!!!!!!!!!!
luek!!zusterelly schreef:-gister het verjaardagsfeestje van mijn dochter is geweest (voor de vriendinnetjes)
-het een super feest was
-ik het steeds had uitgesteld omdat ik er tegenop zag
-mijn dochter nl bloemstukje wilde maken op haar feestjevan echte bloemen
![]()
-dit gelukt is![]()
-het bloemstukje gemaakt is in een broodtrommeltje
-er niet alleen bloemen in zaten maar ook lolly's en plak lieveheersbeestjeplakkertjes etc.
-we na afloop van het feestje met z'n allen naar de kerk zijn geweest (er was een doordeweekse dienst)
Die van jou is ook super!MarthaMartha schreef:... ik het onderschrift van Judith nog steeds zo verschrikkelijk leuk vind!!!
dank....mentos schreef:Die van jou is ook super!MarthaMartha schreef:... ik het onderschrift van Judith nog steeds zo verschrikkelijk leuk vind!!!
op de grens van het strafschopgebied dusmentos schreef:... ik vandaag precies zestien-en-een-half ben?![]()
van Anne Geddes, ja...jvdg schreef:Is dat plaatje van Gerdes?mentos schreef:Wist je dat... IK GEEN JONGEN BEN!!!
...er nog steeds mensen zijn die dit denken
...ik niet voor niets een andere avatar heb ingesteld
...het nog niets helpt
...ik overweeg om een andere nick te gaan nemen...
mijn dochter is 9 jaar geworden, ik denk dat 7 jaar nog wel wat jong is voor zo iets. En tja een foto hier neer zetten. Ik heb de verschillende topics zo eens gelezen waar hier iets over in stond hoe dat moest, maar dat is voor mij nog echt abracadabra. Ik ga het nog wel eens proberen maar ben nu te moe, dus dan lukt het toch niet.helma schreef:luek!!zusterelly schreef:-gister het verjaardagsfeestje van mijn dochter is geweest (voor de vriendinnetjes)
-het een super feest was
-ik het steeds had uitgesteld omdat ik er tegenop zag
-mijn dochter nl bloemstukje wilde maken op haar feestjevan echte bloemen
![]()
-dit gelukt is![]()
-het bloemstukje gemaakt is in een broodtrommeltje
-er niet alleen bloemen in zaten maar ook lolly's en plak lieveheersbeestjeplakkertjes etc.
-we na afloop van het feestje met z'n allen naar de kerk zijn geweest (er was een doordeweekse dienst)
hou oud kun je ze dat laten doen?
mijn dochter hoopt zondag 7 te worden
zet er eens een foto op?
tjonge, nu ik dit las zag ik die baby pas....mentos schreef:van Anne Geddes, ja...jvdg schreef:Is dat plaatje van Gerdes?mentos schreef:Wist je dat... IK GEEN JONGEN BEN!!!
...er nog steeds mensen zijn die dit denken
...ik niet voor niets een andere avatar heb ingesteld
...het nog niets helpt
...ik overweeg om een andere nick te gaan nemen...
blijven proberen, als het lukt me even een pb sturen ;-)henriët schreef:mn internet vreemd doet, ik de chat niet in kom....
ach, er is toch (bijna) niemandhenriët schreef:mn internet vreemd doet, ik de chat niet in kom....
grapjas, hij doet t weer:)Hendrikus schreef:ach, er is toch (bijna) niemandhenriët schreef:mn internet vreemd doet, ik de chat niet in kom....