Ja hij werd helemaal uitgevoerd!Kaw schreef:Is die er nu voor? Die is zo mooi...Jongere schreef:Radio 4:
Paulus - Mendelssohn
Welke muziek beluister je nu? [3]
Ballen dat ik het gemist heb... Alhoewel ik de CD ook heb. Ik wil wel eens naar een live-uitvoering! Nov. 2007 wordt ie ergens rond rotterdam opgevoerd zag ik.Jongere schreef:Ja hij werd helemaal uitgevoerd!Kaw schreef:Is die er nu voor? Die is zo mooi...Jongere schreef:Radio 4:
Paulus - Mendelssohn
Hé joh, waar is je (muziek)historisch besef! :mrgreen:Marnix schreef:Dan had hij samen met Beethoven een bond voor componisten met een handicap kunnen vormen.jvdg schreef:jvdg schreef:Henry P schreef:Dido & Aeneas
![]()
:
Was overigens deze weledele voorganger van Henry P, te weten Henry Purcell, niet die blinde componist?
Toen Stanley (de componist die JVDG bedoelde) overleed was Beethoven 16 jaar oud (en nog niet doof).
Nou, ja, dan had Beethoven hem dus kunnen opvolgen als voorzitterJosephus schreef:Hé joh, waar is je (muziek)historisch besef! :mrgreen:Marnix schreef:Dan had hij samen met Beethoven een bond voor componisten met een handicap kunnen vormen.jvdg schreef:jvdg schreef:![]()
:
Was overigens deze weledele voorganger van Henry P, te weten Henry Purcell, niet die blinde componist?
Toen Stanley (de componist die JVDG bedoelde) overleed was Beethoven 16 jaar oud (en nog niet doof).

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hehe zal wel een hele lijst zijn... en als ze lichamelijk wel in orde waren, waren ze geestelijk wel ziek. Rare jongens, die componisten.Hendrikus schreef:Kijk hier maar eens voor nog meer blinde prominenten.Marnix schreef:Dan had hij samen met Beethoven een bond voor componisten met een handicap kunnen vormen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."