Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [4]
Tortillawraps.
Even opwarmen in een pan, besmeren met kruidenroomkaas bieslook, beleggen met veldsla en daarop een mengsel van zalm, rode ui en paprika.
Erbij een dip van avocado, pittig gemaakt met schepje yoghurt, zout, peper en paprikapoeder.
Echt een supersnel recept en lekker.
Even opwarmen in een pan, besmeren met kruidenroomkaas bieslook, beleggen met veldsla en daarop een mengsel van zalm, rode ui en paprika.
Erbij een dip van avocado, pittig gemaakt met schepje yoghurt, zout, peper en paprikapoeder.
Echt een supersnel recept en lekker.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
gisteren: boerenkool met worst
vandaag: aardappels, bloemkool en snitzel
morgen: andijviestamppot
(effe iets normaals tussendoor)
vandaag: aardappels, bloemkool en snitzel
morgen: andijviestamppot
(effe iets normaals tussendoor)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Dodo
Vandaag zoete aardappelen geprobeerd. Viel niet tegen, ik had er een lekker recept bij. Wel raar spul, het is wel aardappel maar smaakt nogal naar wortel. Het schijnt erg gezond te zijn, dus het zal nog wel eens vaker op tafel komen.
- MarthaMartha
Kun je ook heerlijk chips van maken!!!Dodo schreef:Vandaag zoete aardappelen geprobeerd. Viel niet tegen, ik had er een lekker recept bij. Wel raar spul, het is wel aardappel maar smaakt nogal naar wortel. Het schijnt erg gezond te zijn, dus het zal nog wel eens vaker op tafel komen.
- Dodo
We hebben geen frituur, dus dat zal niet lukken. Maar de mogelijkheden schijnen inderdaad groot te zijn.MarthaMartha schreef:Kun je ook heerlijk chips van maken!!!Dodo schreef:Vandaag zoete aardappelen geprobeerd. Viel niet tegen, ik had er een lekker recept bij. Wel raar spul, het is wel aardappel maar smaakt nogal naar wortel. Het schijnt erg gezond te zijn, dus het zal nog wel eens vaker op tafel komen.
- MarthaMartha
Kan ook in oven of magnetron!!! Dan zijn ze minder vet ook nog en lekker gezond!Dodo schreef:We hebben geen frituur, dus dat zal niet lukken. Maar de mogelijkheden schijnen inderdaad groot te zijn.MarthaMartha schreef:Kun je ook heerlijk chips van maken!!!Dodo schreef:Vandaag zoete aardappelen geprobeerd. Viel niet tegen, ik had er een lekker recept bij. Wel raar spul, het is wel aardappel maar smaakt nogal naar wortel. Het schijnt erg gezond te zijn, dus het zal nog wel eens vaker op tafel komen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
oliebollen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Johann Gottfried Walther
Dat is toch niet Canadees?Bert Mulder schreef:oliebollen
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Bert Mulder
- Contacteer:
nopeJohann Gottfried Walther schreef:Dat is toch niet Canadees?Bert Mulder schreef:oliebollen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Johann Gottfried Walther
Ik dacht dat je zo goed ingeburgerd was in Canada.Bert Mulder schreef:nopeJohann Gottfried Walther schreef:Dat is toch niet Canadees?Bert Mulder schreef:oliebollen

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Wat vinden je Canadese familieleden en vrienden ervan?Bert Mulder schreef:nopeJohann Gottfried Walther schreef:Dat is toch niet Canadees?Bert Mulder schreef:oliebollen
- Bert Mulder
- Contacteer:
And....Johann Gottfried Walther schreef:
Ik dacht dat je zo goed ingeburgerd was in Canada.
In the stores they sell a cheap imitation, called 'dutchies'....
niet te pruimen...
We have a tradition at church on New Year's day where we share them...
Vandaag: erwtensoep met worst
Gisteren: witlof met kaas en ham
Eergisteren, bonen,aardappel en een gehaktbal
Gisteren: witlof met kaas en ham
Eergisteren, bonen,aardappel en een gehaktbal
- MarthaMartha
Ik heb nog geen idee eigenlijk, de ochtend is om en vanmiddag ben ik druk bezet, geen tijd voor groentenman of slager, dus ik zal creatief moeten zijn.
http://www.thuisbezorgd.nl/pizza-bestel ... 3godyhkAwgMarthaMartha schreef:Ik heb nog geen idee eigenlijk, de ochtend is om en vanmiddag ben ik druk bezet, geen tijd voor groentenman of slager, dus ik zal creatief moeten zijn.
~~Soli Deo Gloria~~