Kan best handig zijn om toch aangifte te doen ook al vragen de blauw-envelop-jongens er niet om. Misschien heb je wel veel giften gegeven, en vloeit er nog iets terug.Bernadientje schreef:Krijg je volgens mij vanzelf bericht van als je 't moet doen.Gijs83 schreef:Volgens mij hoef ik dat niet te doen, misschien met zo'n T of Tj-biljet, maar ik neem aan dat je toch een oproep krijgt om belastingaangifte te doen, anders kan iedereen het makkelijk ontduiken. Tja, want ze hebben dan toch geen oproep gehad.Bernadientje schreef:Belastingaangifte gedaan. Dat gaat handig met je digiD want dan worden veel gegevens al vanzelf ingevuld.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Als je het niet hoeft te doen kan je gewoon met het pakket van de belastingdienst zelf invullen.
Als je moet betalen stuur je niets en en als je terugkrijgt uiteraard wel.
Maar inderdaad, het downloaden van je gegevens vind ik ideaal.
Ik heb ze allemaal al de deur uit. Zal me benieuwen of ze vlot uitbetalen.
Als je moet betalen stuur je niets en en als je terugkrijgt uiteraard wel.
Maar inderdaad, het downloaden van je gegevens vind ik ideaal.
Ik heb ze allemaal al de deur uit. Zal me benieuwen of ze vlot uitbetalen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanmorgen in huis wat rommelen...
Vanmiddag met mijn dochters, verrassingen en cadeautjes kopen voor mijn man, die vandaag jarig is...
Vanavond "ontvoeren" we mijn man, en gaan met z'n 4tjes uit eten...(hij weet van niets)
Vanmiddag met mijn dochters, verrassingen en cadeautjes kopen voor mijn man, die vandaag jarig is...

Vanavond "ontvoeren" we mijn man, en gaan met z'n 4tjes uit eten...(hij weet van niets)

ooo wat leuk. Veel plezier en nog gefeliciteerd.Orchidee schreef:Vanmorgen in huis wat rommelen...

Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond een chauffeursavond van de rolstoelbus van het Rode Kruis, daar wacht ons een warm- en koudbuffet. Alleen moet mijn maag zich dan tot 19.30 uur nog even koest houden!
Gisteravond geklust en vanochtend naar mijn werk gelopen. In 20 minuutjes... das weer wat anders dan er 90-105 minuten over te doen. Binnenkort mijn mountainbike maar eens naar Hilversum verhuizen...
Vanavond huwelijkscatechese bij onze dominee thuis.
Vanavond huwelijkscatechese bij onze dominee thuis.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Super leuk!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd en fijne dag!Orchidee schreef:Vanmorgen in huis wat rommelen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
`Leuk idee!! Heel veel plezier vanavond!Orchidee schreef:Vanmorgen in huis wat rommelen...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag aan het werk.
Vanavond een preekbespreking van de preek van afgelopen zondag.
Helaas heb ik die preek niet gehoord. Heb wel een samenvatting.
Maar toch hoop ik op een mooie avond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
kunnen jullie m niet terugluisteren via internet?fluitje schreef:Vandaag aan het werk.
Ik had vanmorgen een gesprek, vanmiddag is het kids middag.. mama ligt denk ik in de tuinstoel in t zonnetje:) en verder weet ik nog niet wat de dag me zal brengen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luisteren naar de preek (ds. Zwartbol). Er worden vanavond belijdeninscatechisanten bevestigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik heb vandaag een heel erg mooie preek beluisterd, over jesaja 42 de eerste 4 verzen.
wonderlijk!
wonderlijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zo de 1e was ga ik zo maar eens ophangen.
Verder even bij m'n vriendin om het hoekje kijken.
Naar de winkel.
Vanmiddag de kids van m'n zus ophalen en oppassen.
Vanavond post sorteren.
Verder even bij m'n vriendin om het hoekje kijken.
Naar de winkel.
Vanmiddag de kids van m'n zus ophalen en oppassen.
Vanavond post sorteren.
Vandaag zit ik hele dag achter laptop op het werk.
Af en toe even de zon in om mijn ogen weer recht te trekken.
Vanavond een vergadering.
Af en toe even de zon in om mijn ogen weer recht te trekken.
Vanavond een vergadering.
- MarthaMartha
de tuin in
13.30 uur: tandarts: 2 verstandskiezen trekken
vanmiddag van 15.30 tot vanavond 22.00 uur oppassen.
13.30 uur: tandarts: 2 verstandskiezen trekken

vanmiddag van 15.30 tot vanavond 22.00 uur oppassen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!